تاریخ انتشار : یکشنبه ۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۳
کد خبر : 36139

جنس قاچاق جنایت فرهنگی، اقتصادی و خانوادگی است

جنس قاچاق جنایت فرهنگی، اقتصادی و خانوادگی است

معاون سیاسی و امنیتی استاندار اصفهان در مراسم افتتاحیه نمایشگاه تأثیر کالای قاچاق بر فرهنگ خانواده، جنس قاچاق را جنایت فرهنگی، اقتصادی و خانوادگی دانست و بر این مهم تأکید کرد. به گزارش دنیای اسرار: دکترمحمدرضا جان‌نثاری در مراسم افتتاحیه نمایشگاه تأثیر کالای قاچاق بر فرهنگ خانواده که به همت دانشگاه اصفهان و با همکاری

Print Friendly, PDF & Email

معاون سیاسی و امنیتی استاندار اصفهان در مراسم افتتاحیه نمایشگاه تأثیر کالای قاچاق بر فرهنگ خانواده، جنس قاچاق را جنایت فرهنگی، اقتصادی و خانوادگی دانست و بر این مهم تأکید کرد.

به گزارش دنیای اسرار: دکترمحمدرضا جان‌نثاری در مراسم افتتاحیه نمایشگاه تأثیر کالای قاچاق بر فرهنگ خانواده که به همت دانشگاه اصفهان و با همکاری مدیریت بازرسی و نظارت اصناف استان اصفهان برگزار شد، اظهار کرد: رژیم غاصب صهیونیستی مانند گرگ‌های درنده‌ای به جان مردم مظلوم غزه افتادند و جنایات نسل‌کشی توسط آن‌ها در حال انجام است، اما این رژیم جعلی دیگر وجهه خود را در جهان از دست داده است و اکثر مردم دنیا در حال حمایت از مردم فلسطین‌اند و به زودی این رژیم منحوس نابود خواهد شد.

وی همچنین با بیان ضرورت برگزاری نمایشگاه تأثیر کالای قاچاق بر فرهنگ خانواده تصریج کرد: دشمنان ایران با ورود و تبلیغ کالاهای قاچاق به جنگ ترکیبی علیه نظام برخواسته اند و امروز با برپایی نمایشگاه هایی از این قبیل به جهاد تبیین معنی بخشیده ایم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری أصفهان با اشاره به منویات مقام معظم رهبری تصریح کرد: دشمنان در پی تحت تاثیرقراردادن خانواده ها و جوانان ما هستند. وی افزود: أصحاب رسانه باید با تیزهوشی و ریزبینی به تبیین واقعیت ها بپردازند و در روشنگری جامعه تلاش نمایند.

وی همچنین ضمن تشکر از اصناف متدین و متعهد جامعه تصریح کرد: اکثریت اصناف ما را انسان های اصیل و متدین تشکیل می دهد و اگر تخلفی دیده می شود نباید تمام اصناف را زیر سوال ببریم .

دکتر جان‌نثاری گفت: اگر هر واحد صنفی تخلفی در ارتباط با کالای قاچاق مشاهده کرد، اتحادیه‌ها باید با آن‌ها به‌صورت جدی برخورد و در صورت تکرار آن‌ها را از صحنه بازار و اقتصاد حذف کنند و اجازه ندهند که این افراد به هویت سلامت اصناف کشور ما خدشه وارد کنند.

وی با تاکید بر اینکه جنس قاچاق جنایت است، خاطرنشان کرد: البته این امر تنها جنایت اقتصادی نیست، بلکه جنایت فرهنگی و جنایت خانوادگی است، در این راستا باید بدانیم که دشمن برای مردم ما و از بین بردن خانواده در کشورمان برنامه‌های بسیار متنوع و بدی پیش‌بینی کرده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان ادامه داد: ۱۳ آبان‌ماه و روز استکبارستیزی را پیش‌رو داریم و جهانیان خواهند دید که آخرین نظر مردم ما از جمله دانشجویان، دانش‌آموزان و کسبه راجع به آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی چیست.

وی با بیان اینکه باید برای فروشندگان جوان کلاس‌های آموزشی برگزار شود و به آن‌ها آموزش داده شود که فقط درآمد مهم نیست، بلکه حلال بودن درآمد نیز اهمیت فراوانی دارد، تصریح کرد: اصحاب رسانه در آگاه‌سازی و فرهنگ‌سازی میان مردم نقش بسیار مهمی دارند و در این راستا شاهد صداقت و انصاف آن‌ها در انتشار اخبار هستیم، اما از آن‌ها می‌خواهیم که که در عرصه فرهنگی و اجتماعی بسیار قوی‌تر وارد عرصه شوند و به آگاه‌سازی مردم کمک کنند

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان