تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۳
کد خبر : 36428

پنج میلیارد ریال برای انجام طرح های پژوهشی راه و شهرسازی استان اصفهان اختصاص یافت

پنج میلیارد ریال برای انجام طرح های پژوهشی راه و شهرسازی استان اصفهان اختصاص یافت

در سال ۱۴۰۲؛ پنج میلیارد ریال برای انجام طرح های پژوهشی راه و شهرسازی استان اصفهان اختصاص یافت رئیس اداره برنامه، بودجه، جذب سرمایه و تجهیز منابع و رابط پژوهشی اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: در سالجاری مبلغ پنج میلیارد ریال برای انجام طرح های پژوهشی راه و شهرسازی استان درنظر گرفته

Print Friendly, PDF & Email

در سال ۱۴۰۲؛

پنج میلیارد ریال برای انجام طرح های پژوهشی راه و شهرسازی استان اصفهان اختصاص یافت

رئیس اداره برنامه، بودجه، جذب سرمایه و تجهیز منابع و رابط پژوهشی اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: در سالجاری مبلغ پنج میلیارد ریال برای انجام طرح های پژوهشی راه و شهرسازی استان درنظر گرفته شده است.

به گزارش دنیای اسرار: مهدی سینایی رئیس اداره برنامه، بودجه، جذب سرمایه و تجهیز منابع و رابط پژوهشی اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان در خصوص داوری طرح های پژوهشی ارسال شده به مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی استان اظهار کرد: در سالجاری مبلغ پنج میلیارد ریال برای انجام طرح های پژوهشی درنظر گرفته شده است.
وی افزود: در این راستا پروژه ای با عنوان مزیت های ترانزیتی استان اصفهان با تحلیل کریدور بین المللی شمال – جنوب مصوب و از دانشگاه های شهید بهشتی تهران، تربیت مدرس، صنعتی اصفهان و چندین دانشگاه دیگر پروپزوال پیشنهادی اخذ شد.

رئیس اداره برنامه، بودجه، جذب سرمایه و تجهیز منابع و رابط پژوهشی اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان بیان کرد: در این رابطه جلساتی با هدف بررسی پروپزوال برگزار شد که با نظر داوران در آینده نزدیک یکی از پروپزوال ها مصوب و نهایتا انعقاد قرارداد انجام می شود.

سینایی خاطرنشان کرد: هدف نهایی این پروژه اخذ ٢٠ نمونه مطالعات طرح توجیهی مقدماتی (Pre-FS) برای پروژه های قابل سرمایه گذاری است که متعاقب آن برنامه ریزی لازم بعمل می آید.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان