تاریخ انتشار : سه شنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۲
کد خبر : 36638

آخرین جزئیات زلزله زاهدان/ گروه‌های امدادی در آماده‌باش هستند

آخرین جزئیات زلزله زاهدان/ گروه‌های امدادی در آماده‌باش هستند

  مدیرکل مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان از وقوع زمین لرزه ۴.۷ در زاهدان خبر داد و گفت: تیم‌های عملیاتی برای اطمینان بیشتر در آماده‌باش هستند. به گزارش دنیای اسرار: مجید محبی ضمن بیان اینکه زمین لرزه‌ای ساعت ۴۴ دقیقه بامداد _سه‌شنبه سی‌ام آبان_ حوالی شهر زاهدان را لرزاند، اظهار کرد: شدت این زمین

Print Friendly, PDF & Email

 

مدیرکل مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان از وقوع زمین لرزه ۴.۷ در زاهدان خبر داد و گفت: تیم‌های عملیاتی برای اطمینان بیشتر در آماده‌باش هستند.

به گزارش دنیای اسرار: مجید محبی ضمن بیان اینکه زمین لرزه‌ای ساعت ۴۴ دقیقه بامداد _سه‌شنبه سی‌ام آبان_ حوالی شهر زاهدان را لرزاند، اظهار کرد: شدت این زمین لرزه ۴.۷ ریشتر برآورد شده است.

وی با بیان اینکه تاکنون تلفات یا مصدومیتی از این زمین لرزه گزارش نشده است، گفت: تیم‌های ارزیاب برای بررسی خسارت‌های احتمالی در منطقه حضور دارند و در صورت بروز خسارات احتمالی در اولین فرصت از طریق رسانه‌های رسمی اطلاع رسانی می‌شود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان افزود: تمامی تیم‌های عملیاتی امداد و نجات و ستاد مدیریت بحران فرمانداری زاهدان برای اطمینان بیشتر در آمادگی کامل هستند.
اتخاذ تمهیدات انتظامی و ترافیکی پلیس پس از زلزله زاهدان

همچنین در پی وقوع زلزله سردار دوستعلی، فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان جلیلیان اظهار کرد: به محض وقوع زلزله در زاهدان قرارگاه امام علی (ع) در ستاد انتظامی استان تشکیل و دستور آماده‌ باش پلیس صادر شد.

وی خاطرنشان کرد: این طرح امنیتی، انتظامی و ترافیکی تا عادی‌شدن اوضاع ادامه خواهد داشت و تمامی پلیس‌های تخصصی و یگان‌های انتظامی و راهور در کنار مردم به ایجاد انضباط ترافیکی، کنترل و رصد مجرمان اقدام و به حفظ آرامش مردم کمک خواهد کرد.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان