تاریخ انتشار : سه شنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۸
کد خبر : 36643

اساس کار بسیج، مشارکت و نقش آفرینی مردم در عرصه‌های مختلف است

اساس کار بسیج، مشارکت و نقش آفرینی مردم در عرصه‌های مختلف است

سردار فدا: اساس کار بسیج، مشارکت و نقش آفرینی مردم در عرصه‌های مختلف است فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) در مراسم افتتاحیه نمایشگاه «بسیج به توان مردم» گفت: اساس کار بسیج، مشارکت، حضور و نقش آفرینی مردم در عرصه‌های مختلف از جمله خدمت‌رسانی، اقتصاد مقاومتی، مباحث فرهنگی اجتماعی، مباحث علمی پژوهشی، فضای مجازی و تربیتی

Print Friendly, PDF & Email

سردار فدا:

اساس کار بسیج، مشارکت و نقش آفرینی مردم در عرصه‌های مختلف است

فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) در مراسم افتتاحیه نمایشگاه «بسیج به توان مردم» گفت: اساس کار بسیج، مشارکت، حضور و نقش آفرینی مردم در عرصه‌های مختلف از جمله خدمت‌رسانی، اقتصاد مقاومتی، مباحث فرهنگی اجتماعی، مباحث علمی پژوهشی، فضای مجازی و تربیتی است.

به گزارش دنیای اسرار:سردار مجتبی فدا صبح امروز _سه‌شنبه سی‌ام آبان_ در مراسم افتتاحیه نمایشگاه «بسیج به توان مردم»، در گفت‌وگو با خبرنگاران ضمن عرض تبریک به مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج اظهار کرد: بسیج پاره تن مردم است و در مشکلات روزمره نباید مردم را فراموش کند.

وی افزود: روز گذشته، روز اول هفته بسیج بود که با عنوان بسیج؛ جهادی، سازندگی، خدمتگزار و خدمت‌رسان معرفی شد. امروز دومین روز هفته مبارک بسیج است و نمایشگاه بسیج به توان مردم برگزار شده است، زیرا اساس کار بسیج، مشارکت، حضور و نقش آفرینی مردم در عرصه‌های مختلف از جمله خدمت رسانی، اقتصاد مقاومتی، مباحث فرهنگی اجتماعی، مباحث علمی پژوهشی، فضای مجازی و تربیتی است.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان ادامه داد: در این نمایشگاه بخش کوچکی از خدمات بسیج که با مشارکت اقشار مختلف انجام شده، ارائه می‌شود و در نمایشگاه بسیج به توان مردم، بیشتر غرفه‌ها تخصصی است و پایگاه‌های نمونه خواهران و برادران استان دستاوردها، عملکرد و فعالیت‌های خودشان را در طول یک سال گذشته در معرض دید مردم گذاشتند.

سردار فدا تصریح کرد: امیدوارم بتوانیم آن بخش از خدمات و فعالیت‌های بسیج که برای مردم قابل دیدن و گفتن نبوده را در این نمایشگاه و با حضور کارشناسان و ارائه مطالب و جزواتی که وجود دارد به سمع و نظر مردم شریف استان اصفهان برسانیم.

وی تاکید کرد: شعار امسال ما «بسیج، امید ملت ایران» است و ما خودمان را خادم مردم ایران میدانیم، در عرصه‌های مختلف و در شرایط سخت مانند سیل، زلزله، کرونا و همچنین در عرصه خدمت رسانی و اقتصاد مقاومتی این مردم هستند که بسیج را نقش آفرین کردند. این مردم هستند که بسیج را با قابلیت انعطافی که دارد در عرصه‌های مختلف وارد صحنه کردند و صاحب اصلی بسیج خود مردم هستند.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان