تاریخ انتشار : شنبه ۲۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۷
کد خبر : 37805

برگزاری کنفرانس علمی جایگاه HSE در ارتقای سلامت و بهره وری نیروی انسانی در دامداری های استان اصفهان.

برگزاری کنفرانس علمی جایگاه HSE در ارتقای سلامت و بهره وری نیروی انسانی در دامداری های استان اصفهان.

    کنفرانس علمی جایگاه HSE در ارتقای سلامت و بهره وری نیروی انسانی در دامداری های استان اصفهان با حضور جمعی از اساتید،کارشناسان، مدیران و فعالین حوزه دامپروری و دانشجویان حوزه HSE (بهداشت، ایمنی، محیط زیست) و علوم دامی،روز یکشنبه ۱۴۰۲/۱۱/۰۸در محل تالار ابن سینا مرکز همایش های علمی دانشگاه برگزار گردید. به گزارش

Print Friendly, PDF & Email

 

 

کنفرانس علمی جایگاه HSE در ارتقای سلامت و بهره وری نیروی انسانی در دامداری های استان اصفهان با حضور جمعی از اساتید،کارشناسان، مدیران و فعالین حوزه دامپروری و دانشجویان حوزه HSE (بهداشت، ایمنی، محیط زیست) و علوم دامی،روز یکشنبه ۱۴۰۲/۱۱/۰۸در محل تالار ابن سینا مرکز همایش های علمی دانشگاه برگزار گردید.

به گزارش دنیای اسرار:این رویداد علمی با همکاری و مشارکت اتحادیه دامداران استان اصفهان،شرکت تعاونی کشاورزان و دامپروران صنعتی وحدت اصفهان،سازمان جهاد کشاورزی استان،گروه مهندسی بهداشت حرفه ای و ایمنی کار دانشکده بهداشت، گروه علوم دامی دانشکده مهندسی کشاورزی دانشگاه صنعتی اصفهان،مرکز بهداشت شماره 1 و معاونت بهداشتی دانشگاه اصفهان،برگزار گردید که طی آن موضوعاتی همچون آسیب ها و بیماری های شغلی در دامداری ها، اختلالات اسکلتی، عضلانی و بهره وری نیروی کار، ایمنی در محیط کار دامداری ها و رفتار شناسی و ایمنی دام و انسان، در قالب ارائه سخنرانی علمی، توسط اساتید این حوزه ارائه گردید.

گسترش مباحث HSE از ضروریات صنعت دامپروری است.

به گزارش دنیای اسرار: در حاشیه کنفرانس علمی HSE مدیر عامل اتحادیه دامداران استان اصفهان ضمن اشاره به ضرورت گسترش مباحث HSE در صنعت دامپروری گفت: از جمله اهداف و دغدغه ما در اتحادیه دامداران معرفی و پیاده سازی HSE در تعاونی ها و دامداری های استان است.

حسن جعفری برگزاری کنفرانس علمی HSE در استان را نشان از اهمیت بالای جایگاه نیروی انسانی، بهداشت،ایمنی و محیط زیست در دامداری های استان برشمرد و افزود: این رویداد برای اولین بار است که در کشور در حوزه سلامت گاو شیری برگزار می گردد.

جعفری خاطرنشان کرد: از جمله فواید مهم پیاده سازی مباحث HSE در دامداری ها می توان به،بها دادن به سلامت روح و جسم پرسنل، ایجاد محیط امن،بهداشتی و دور از استرس، کاهش آسیب ها و خطرات، ارتقای سلامت دام و افزایش راندمان تولید اشاره کرد.

وی از برنامه‌های مورد نظر در حوزه آموزش اتحادیه دامداران استان اصفهان خبرداد و گفت: قصد داریم سالی یکبار کنفرانس علمی HSE را در سطح استان برگزار کنیم تا از این طریق بتوانیم مباحث آموزشی وعلمیHSE را در واحدهای تولیدی بخصوص واحدهای تولید شیر و گوشت استان و حتی کشور گسترش دهیم تا درنهایت زمینه امنیت خاطر کارکنان و کارفرمایان حوزه دامپروری و تامین امنیت غذایی کشور را فراهم سازیم.

گفتنی است در بخش پایانی کنفرانس علمی HSE، پنل پرسش و پاسخ با حضور مهندس جعفری مدیرعامل اتحادیه دامداران استان،دکتر امین استاد دانشگاه و مدیر گروه بهداشت محیط و محیط زیست دانشکده بهداشت،دکتر حبیبی استاد گروه مهندسی بهداشت حرفه ای دانشکده بهداشت،خانم دکتر مصطفوی رئیس دانشکده بهداشت و مدیرHSE دانشگاه علوم پزشکی استان و دکتر قربانی استاد گروه علوم دامی دانشکده کشاورزی دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار گردید. و هریک از اساتید و کارشناسان به سوالات حاضرین در جلسه پاسخ دادند.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان