تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۸
کد خبر : 37929

لایروبی ۳ هزار و ۱۶۱کیلومتر از شبکه فاضلاب در استان اصفهان

لایروبی ۳ هزار و ۱۶۱کیلومتر از شبکه فاضلاب در استان اصفهان

مدیرعامل آبفای استان اصفهان خبرداد؛ لایروبی ۳ هزار و ۱۶۱کیلومتر از شبکه فاضلاب در استان اصفهان مدیرعامل آبفای استان اصفهان گفت:در9ماهه سال جاری 3 هزار و 161 کیلومتر شستشو و لایروبی شبکه فاضلاب در سطح استان اصفهان انجام گرفت. به گزارش دنیای اسرار:حسین اکبریان با اشاره به پاک‌سازی شبکه و کنترل پس‌زدگی فاضلاب گفت: طبق

Print Friendly, PDF & Email

مدیرعامل آبفای استان اصفهان خبرداد؛
لایروبی ۳ هزار و ۱۶۱کیلومتر از شبکه فاضلاب در استان اصفهان
مدیرعامل آبفای استان اصفهان گفت:در9ماهه سال جاری 3 هزار و 161 کیلومتر شستشو و لایروبی شبکه فاضلاب در سطح استان اصفهان انجام گرفت.

به گزارش دنیای اسرار:حسین اکبریان با اشاره به پاک‌سازی شبکه و کنترل پس‌زدگی فاضلاب گفت: طبق برنامه از قبل تدوین شده مقرر گردید، که در سال جاری 2 هزارو 780 کیلومتر از شبکه فاضلاب در شهرهای استان لایروبی و شستشو شوند که خوشبختانه در 9 ماهه سال جاری ، بیش از 3هزارو 161کیلومتر از شبکه جمع‌آوری فاضلاب در شهرهای استان موردلایروبی و شستشو قرار گرفت.

وی با بیان اینکه شستشو و لایروبی شبکه‌های جمع‌آوری فاضلاب با هدف حفظ بهداشت محیط، کنترل پس‌زدگی فاضلاب و رفاه حال شهروندان عملیاتی می شود، اظهار داشت: سعی شده در شهرهایی که درصد بالایی از مردم تحت پوشش شبکه فاضلاب قرار دارند لایروبی و شستشوی شبکه فاضلاب انجام گیرد تا وقوع حوادث شبکه فاضلاب نیز کاهش یابد .

اکبریان افزود: اقداماتی همچون وصل نکردن آب باران به شبکه جمع‌آوری فاضلاب، جلوگیری از ریختن زباله، نخاله، مواد نفتی، اسیدی و چربی‌های ناشی از پخت‌وپز رستوران ها، واحدهای صنعتی، به داخل شبکه و درون منهول های فاضلاب از اصول بهره‌برداری درست از شبکه فاضلاب شهری است.

مدیرعامل شرکت آبفای استان اصفهان از مشترکین خواست تا با رعایت اصول مانع از گرفتگی شبکه و پس‌زدگی فاضلاب به منزل خود و دیگر شهروندان شوند، همچنین رعایت اصول باعث جلوگیری از وقوع حادثه و تحمیل خسارت به تأسیسات فاضلاب می شود .

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان