تاریخ انتشار : شنبه ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۳
کد خبر : 38199

هم افزایی دانش آموزان و پلیس در باشگاه دانش آموزي خبرنگاران پليس

هم افزایی دانش آموزان و پلیس در باشگاه دانش آموزي خبرنگاران پليس

معاون فرهنگي و اجتماعي فرماندهي انتظامي استان اصفهان در مراسم افتتاحیه باشگاه دانش آموزي خبرنگاران پليس گفت: هم افزایی و تعامل دانش آموزان با پلیس گام مؤثری در زمینه کاهش جرائم و آسیب های اجتماعی است. به گزارشدنیای اسرار:سرهنگ “جهانگير کريمي” در مراسم افتتاحیه باشگاه دانش آموزي خبرنگاران پليس  بيان داشت: در این طرح که

Print Friendly, PDF & Email

معاون فرهنگي و اجتماعي فرماندهي انتظامي استان اصفهان در مراسم افتتاحیه باشگاه دانش آموزي خبرنگاران پليس گفت: هم افزایی و تعامل دانش آموزان با پلیس گام مؤثری در زمینه کاهش جرائم و آسیب های اجتماعی است.

به گزارشدنیای اسرار:سرهنگ “جهانگير کريمي” در مراسم افتتاحیه باشگاه دانش آموزي خبرنگاران پليس  بيان داشت: در این طرح که با برقراری تعامل و مشارکت با دانش آموزان و استفاده از ظرفيت هاي آنان  برای برقراري ارتباط موثر و مفيد بين خانواده ها، نوجوانان، جوانان و پليس در نظر گرفته شده، سعی بر اطلاع رسانی و انتشار اخبار در حوزه انتظامي و پیشگیری و کنترل آسیب های اجتماعی دارد.

وی افرود: خوشبختانه با همکاری خوبی که بین معاونت فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان و اداره آموزش و پرورش استان اصفهان صورت گرفته امروز اولین استانی در کشور هستیم که توانسته ایم باشگاه دانش آموزی خبرنگاران پلیس را راه اندازی کنیم.

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان گفت: اینکه امروز می بینیم در بین شما دانش آموزان افراد مستعد و باهوشی هستند که در خبرگزاری های محلی و دانش آموزی پا به پای خبرنگاران با سابقه با دقت و ظرافت در امر خطیر خبر رسانی فعالیت دارند نقطه عطفی است برای اینکه در آینده ای نزدیک با یاری خداوند متعال و پشتکار خودتان و با آموزش هایی که در حوزه خبررسانی انتظامی خواهید دید بتوانیم از ظرفیت بالای شما در جهت کنترل و کاهش جرائم و آسیب های اجتماعی بهره مند شویم.

شایان ذکر است در حاشیه افتتاحیه باشگاه دانش آموزی خبرنگاران پلیس و در راستای توانمند سازی دانش آموزان حاضر در جلسه، کلاس آموزشی تدوین و خبرنویسی با حضور اساتید مجرب در این حوزه برگزار شد.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان