تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۲
کد خبر : 38235

اتاق بازرگانی اصفهان میزبان معاون وزیر وفعالان گردشگری

اتاق بازرگانی اصفهان میزبان معاون وزیر وفعالان گردشگری

معاون گردشگری وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در سفری یک‌روزه به اصفهان، در نشستی صمیمانه، با روسای جوامع، اتحادیه‌ها، انجمن‌های گردشگری و فعالان حوزه گردشگری استان در محل اتاق بازرگانی گفت‌وگو کرد. ، علی‌اصغر شالبافیان در نشست با فعالان گردشگری گفت: موضوع گردشگری یک موضوع فرابخشی است، لذا بخش خصوصی و بخش دولتی باید در

Print Friendly, PDF & Email

معاون گردشگری وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در سفری یک‌روزه به اصفهان، در نشستی صمیمانه، با روسای جوامع، اتحادیه‌ها، انجمن‌های گردشگری و فعالان حوزه گردشگری استان در محل اتاق بازرگانی گفت‌وگو کرد.

، علی‌اصغر شالبافیان در نشست با فعالان گردشگری گفت: موضوع گردشگری یک موضوع فرابخشی است، لذا بخش خصوصی و بخش دولتی باید در کنار یکدیگر، با همدلی و افزایی به دنبال برنامه‌ریزی برای توسعه صنعت گردشگری باشند.

به گزارش دنیای اسرار :معاون گردشگری کشور ادامه داد: با توجه به نحوه حضور استان اصفهان در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران، می‌توان نتیجه گرفت که اگر توفیقی در سایر استان‌ها دیده شد حاصل همکاری و همدلی مدیریت کلان استان، بخش خصوصی همچون اتاق بازرگانی و فعالان گردشگری در کنار متولی اصلی این مقوله یعنی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان‌ها بود.

او افزود: با توجه به ظرفیت‌های استان پهناوری همچون استان اصفهان، بخش خصوصی به محوریت اتاق بازرگانی، علی‌رغم وجود همه مشکلات و تنگناها می‌تواند با برنامه‌ریزی و همکاری با مدیریت کلان استان، قدم‌های خوبی در توسعه هر چه بیشتر صنعت گردشگری در این استان بردارد.

شالبافیان تصریح کرد: وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در حمایت از بخش خصوصی فعالیت‌های مجدانه‌ای را دنبال می‌کند که از آن جمله می‌توان به ضریب افزایش بهای برق و گاز صنایع گردشگری اشاره کرد که در ماده ۳ قانون مانع‌زدانی از صنعت برق بسیار عالی و قابل‌قبول پیش‌بینی‌ شده و تحقق این خبر خوش به‌زودی اعلام خواهد شد.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان