تاریخ انتشار : یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۰۵
کد خبر : 38949

اختصاص زمین ۸۰۰ هکتاری برای ساخت مسکن در شهرستان اصفهان

اختصاص زمین ۸۰۰ هکتاری برای ساخت مسکن در شهرستان اصفهان

استاندار اصفهان در نشست با خبرنگاران استان: اختصاص زمین ۸۰۰ هکتاری برای ساخت مسکن در شهرستان اصفهان استاندار اصفهان گفت: در اصفهان برای تأمین زمین در طرح نهضت ملی مسکن مورد دچار مشکل بودیم زیرا پایه اصلی مسکن‌های حمایتی تأمین زمین است، اخیراً موضوع زمین در شهرستان و شهر اصفهان حل شده است و منطقه

Print Friendly, PDF & Email

استاندار اصفهان در نشست با خبرنگاران استان: اختصاص زمین ۸۰۰ هکتاری برای ساخت مسکن در شهرستان اصفهان

استاندار اصفهان گفت: در اصفهان برای تأمین زمین در طرح نهضت ملی مسکن مورد دچار مشکل بودیم زیرا پایه اصلی مسکن‌های حمایتی تأمین زمین است، اخیراً موضوع زمین در شهرستان و شهر اصفهان حل شده است و منطقه ۸۰۰ هکتاری برای این موضوع انتخاب و بخشی از کار جلسات و کارگروه‌های مرتبط نیز برگزار شده است با اختصاص این زمین می‌توانیم تأمین مسکن خبرنگاران و اصحاب فرهنگ و هنر استان را نیز دنبال کنیم.

به گزارش دنیای اسرار: دکتر سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان، نهم اردیبهشت ماه در نشست با خبرنگاران و اصحاب رسانه استان در خصوص تأمین مسکن خبرنگاران و اصحاب فرهنگ و هنر استان، گفت: در جلسه گذشته که با حضور خبرنگاران برگزار شد موضوع مسکن خبرنگاران مطرح شد.
وی ادامه داد: پس از این جلسه به مدیرکل و مسئولان راه و شهرسازی استان تأکید کردم که تهیه مسکن خبرنگاران را در دستور کار قرار دهند و تا حصول نتیجه پیگیری ها ادامه داشته باشد.
استاندار اصفهان اظهار کرد: در این خصوص مقرر شد برنامه‌ریزی میان خبرنگاران، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، اداره کل روابط عمومی استانداری و مجموعه راه و شهرسازی استان صورت بگیرد تا بتوانیم از ظرفیت‌های موجود استفاده و مسیری را برای خانه‌دار شدن خبرنگارانی که فرم ج آنان سبز است و شرایط دریافت مسکن را دارند فراهم کنیم.
دکتر مرتضوی ادامه داد: در همین راستا پیگیری‌های متعددی صورت گرفت و آخرین پیگیری‌ها به روزهای اخیر باز می‌گردد که از مدیرکل راه و شهرسازی استان موضوع مسکن خبرنگاران را پیگیری کردم.
وی خاطرنشان کرد: در اصفهان برای تأمین زمین در طرح نهضت ملی مسکن مورد دچار مشکل بودیم زیرا پایه اصلی مسکن‌های حمایتی تأمین زمین است، اخیراً موضوع زمین در شهرستان و شهر اصفهان حل شده است و منطقه ۸۰۰ هکتاری برای این موضوع انتخاب و بخشی از کار جلسات و کارگروه‌های مرتبط نیز برگزار شده است.
استاندار اصفهان متذکر شد: در مورد مسکن خبرنگاران بایستی در مرحله نخست با هماهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، اداره کل روابط عمومی استانداری و مجامع صنفی خبرنگاران لیست متقاضیان نهایی شود تا در اختیار راه و شهرسازی استان قرار بگیرد.
دکتر مرتضوی گفت: پیرو این لیست مکاتبه‌ای را با وزارت راه و شهرسازی خواهم داشت تا بتوانیم این لیست را به مجموعه ثبت نامی های گذشته اضافه کنیم و تخصیص زمین برای مسکن خبرنگاران و اصحاب فرهنگ و هنر استان را داشته باشیم.
وی متذکر شد: تأمین مسکن برای خبرنگاران و اصحاب فرهنگ و هنر استان از دستور کار مدیریت استان خارج نشده است، در این بسته مسکن خبرنگاران و اصحاب فرهنگ و هنر استان جای دارند و بایستی با هماهنگی بیشتر ساماندهی شود.
استاندار اصفهان گفت: در شهرستان‌هایی که مشکل تأمین زمین نداشتیم طرح نهضت ملی مسکن پیشرفت خوبی داشته است اما در شهر اصفهان مشکل تأمین زمین را داشتیم که با اختصاص زمین ۸۰۰ هکتاری، این مشکل رفع خواهد شد.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان