تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۶
کد خبر : 4535

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار آذربایجان‌شرقی

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار آذربایجان‌شرقی

پایگاه خبری دنیای اسرار-آذربایجان شرقی معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار آذربایجان‌شرقی: نشست همکاری‌های بین بخشی ایران و ترکیه در تبریز برگزار می‌شود معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار آذربایجان‌شرقی، از برگزاری چهارمین نشست همکاری‌های بین بخشی ایران و ترکیه ۱۳ و ۱۴ ماه آبان ماه در تبریز خبر داد. به

Print Friendly, PDF & Email

پایگاه خبری دنیای اسرار-آذربایجان شرقی

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار آذربایجان‌شرقی:

نشست همکاری‌های بین بخشی ایران و ترکیه در تبریز برگزار می‌شود

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار آذربایجان‌شرقی، از برگزاری چهارمین نشست همکاری‌های بین بخشی ایران و ترکیه ۱۳ و ۱۴ ماه آبان ماه در تبریز خبر داد.

به گزارش  دنیای اسرار به نقل ازفارس، علی جهانگیری در دومین نشست برگزاری چهارمین نشست همکاری‌های بین بخشی ایران و ترکیه اظهار کرد: این نشست دو روزه با حضور حدود ۴۰ نفر از متخصصان بخش‌های اقتصادی، فرهنگی، دانشگاهی، علمی  و گردشگری از کشور ترکیه برگزار می‌شود.

وی با اشاره به‌ضرورت توسعه همکاری‌های بین بخشی استان‌های مرزی با کشورهای همسایه گفت:در برگزاری این نشست استان‌های آذربایجان‌شرقی، آذربایجان‌غربی، اردبیل و زنجان  در راستای تعمیق روابط  متقابل با حضور  کارشناسان و متخصصان امر همکاری می‌کنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار آذربایجان‌شرقی همچنین از برگزاری ۶ پانل تخصصی  شامل  چشم‌انداز همکاری‌های صنعتی، تجاری و سرمایه‌گذاری، همکاری در حوزه‌های علمی و دانشگاهی، همکاری در حوزه امنیت و مناسبات مرزی، همکاری در حوزه کنسولی و گردشگری، همکاری در حوزه انرژی و حمل‌ونقل و دیپلماسی عمومی، فرهنگ و رسانه در این نشست دو روزه خبر داد.

جهانگیری، بیان داشت: افتتاحیه این نشست نیز با حضور مسوولان ارشد استان‌های همکار و معاون و مسوولان ارشد وزارت امور خارجه ۱۳ آبان‌ماه برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: گروه حاضر همچنین با حضور در ششمین نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی rinotex2018 از این نمایشگاه بازدید خواهند کرد.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اجتماعی

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان