تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۸
کد خبر : 5174

اولین کنفرانس ملی رویدادهای نوین در مهندسی برق، کامپیوتر و فناوری ارتباطات

اولین کنفرانس ملی رویدادهای نوین در مهندسی برق، کامپیوتر و فناوری ارتباطات

در اصفهان برگزار می‌شود؛ اولین کنفرانس ملی رویدادهای نوین در مهندسی برق، کامپیوتر و فناوری ارتباطات اولین کنفرانس ملی رویدادهای نوین در مهندسی برق، کامپیوتر و فناوری ارتباطات توسط مجتمع آموزشی فنی و حرفه‌ای علم و فناوری در اصفهان برگزار می‌شود. به گزارش پایگاه خبری  دنیای اسرار، محمد اخلاق‌پور درنشست خبری بااصحاب رسانه اظهار کرد:

Print Friendly, PDF & Email

در اصفهان برگزار می‌شود؛

اولین کنفرانس ملی رویدادهای نوین در مهندسی برق، کامپیوتر و فناوری ارتباطات

اولین کنفرانس ملی رویدادهای نوین در مهندسی برق، کامپیوتر و فناوری ارتباطات توسط مجتمع آموزشی فنی و حرفه‌ای علم و فناوری در اصفهان برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری  دنیای اسرار، محمد اخلاق‌پور درنشست خبری بااصحاب رسانه اظهار کرد: این کنفرانس در روزهای ۲۲ و ۲۳ آذرماه همزمان با هفته پژوهش در اصفهان برگزار می‌شود و پژوهشگران تا ۱۵ آذرماه فرصت دارند مقالات خود را به نشانی ECTCONF.IR ارسال کنند.

دبیرکل کنفرانس ملی رویدادهای نوین در مهندسی برق، کامپیوتر و فن‌آوری ارتباطات گفت: نخستین کنفرانس ملی رویدادهای نوین در مهندسی برق، کامپوتر و فناوری ارتباطات با حمایت مجامع علمی و دانشگاهی برگزار می شود.

وی با بیان اینکه برگزاری اولین کنفرانس ملی رویدادهای نوین در مهندسی برق، کامپیوتر و فناوری ارتباطات سکوی پرش جوانان برای پیشرفت خواهد بود، خاطر نشان کرد: تا کنون بیش از ۱۳۰ مقاله برای این کنفرانس ارسال شده است.

اخلاق‌پور اظهارکرد: با توجه به اهمیت موضوع و همچنین نقش سازنده رویکردهای نوین در جامعه، دبیرخانه اجرایی کنفرانس انتظار دارد که این رویداد علمی با مشارکت متولیان این امر که یک طیف گسترده و مرتبط با زنجیره طراحی، برنامه‌ریزی، مدیریت و اجرا اعم از مسئولان، متخصصان، مهندسان، کارشناسان و صاحب نظران است، برگزار شود.

دبیرکل کنفرانس ملی رویدادهای نوین در مهندسی برق، کامپیوتر و فن‌آوری ارتباطات خاطر نشان کرد: رویکرد دبیرخانه علمی این کنفرانس، جلب مشارکت مراکز دانشگاهی، فنی و حرفه‌ای و صاحب نظران برجسته با هدف ایجاد تعامل علمی و افزایش خودباوری علمی و مهارتی شرکت کنندگان است.

اخلاق‌پور ابراز امیدواری کرد: با همکاری و حمایت ارگان‌های اجرایی و علمی کشور فضای مناسب برای ارائه دستاوردهای محققان کشورمان در راستای توسعه و ترویج علوم و فناوری های نوین ایجاد شود.

وی مهمترین اهداف این کنفرانس را آشنایی با آخرین دستاوردهای علمی و جدیدترین متدهای پژوهشی انجام یافته در علوم و فناوری‌های نوین در حوزه های مهندسی برق، کامپیوتر و فناوری ارتباطات و اهتمام ویژه دانشمندان به ضرورت توسعه و ترویج علوم و فنون بنیادین در جامعه و گسترش فناوری های نوین در جامعه برشمرد و در ادامه گفت: سیاست گذاری، ارائه و بررسی روش های نوین مهارتی و بررسی فعالیت های شاخص در جامعه، فراهم سازی بستر مناسب برای انتقال دانش و تجربیات به دست آمده در کشورهای مختلف در چرخه علمی و مهارتی کشور، ارائه راهبردها و راهکارهای تحقق فعالیت های بنیادین در جامعه و شناخت ارزش‌ها و الگوهای مناسب؛ همچنین راه‌اندازی دبیرخانه دائمی و دسترسی آسان علاقه مندان و صرفه‌جویی در هزینه و وقت پژوهشگران از دیگر اهداف کنفرانس ملی رویدادهای نوین در مهندسی برق، کامپیوتر و فن‌آوری ارتباطات است.

وی با بیان اینکه کنفرانس ملی رویدادهای نوین در مهندسی برق، کامپیوتر و فن‌آوری ارتباطات در سه محور الکترونیک، مهندسی کامپیوتر، فناوری ارتباطات برگزار می‌شود، اظهار کرد: براساس ضوابط قانونی تمام هزینه‌های مادی و پیگیری های لازم برای برگزاری این کنفرانس توسط بخش خصوصی انجام شده و سازمان فنی و حرفه‌ای در برگزاری آن دخالتی نداشته است.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان