انتخاب سرویس؛ تنها شرکت دریافت کننده تندیس واحد نمونه ملی استاندارد در حوزه خدمات پس از فروش، به قله خدمات پس از فروش کشور رسید.

انتخاب سرویس تنها شرکت در حوزه خدمات پس از فروش کشور بود که موفق به دریافت تندیس ملی روز جهانی استاندارد شد به گزارش دنیای اسرار :در مراسم ملی بزرگداشت روز جهانی استاندارد که با حضور رئیسجمهور دکتر مسعود پزشکیان، مهندس اتابک وزیر صنعت، معدن و تجارت، رئیس سازمان ملی استاندارد، نمایندگان مجلس شورای اسلامی
انتخاب سرویس تنها شرکت در حوزه خدمات پس از فروش کشور بود که موفق به دریافت تندیس ملی روز جهانی استاندارد شد
به گزارش دنیای اسرار :در مراسم ملی بزرگداشت روز جهانی استاندارد که با حضور رئیسجمهور دکتر مسعود پزشکیان، مهندس اتابک وزیر صنعت، معدن و تجارت، رئیس سازمان ملی استاندارد، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و جمعی از مدیران برجسته صنعت و خدمات در سالن اجلاس سران کشورهای اسلامی برگزار شد، شرکت انتخاب سرویس به عنوان واحد خدماتی نمونه ملی استاندارد معرفی و هرمز طاهری، مدیر عامل این شرکت، تندیس واحد نمونه ملی استاندارد را از دستان خانم دکتر فرزانه انصاری دریافت کرد.
نکته قابل توجه آنکه انتخاب سرویس، تنها شرکت در حوزه خدمات پس از فروش کشور بود که موفق به دریافت تندیس روز جهانی استاندارد شد؛ افتخاری ملی که جایگاه این مجموعه را بهعنوان پیشروترین نام در عرصه خدمات پس از فروش بیش از پیش تثبیت کرد.
هرمز طاهری این موفقیت را حاصل تلاش بیوقفه خانواده بزرگ انتخاب سرویس در مسیر ارتقای کیفیت و رضایت مشتری دانست.
طاهری در سخنانی ضمن تشریح شاخصهای کسب این افتخار ملی، بر اجرای دقیق نظامهای استاندارد بینالمللی در تمامی فرآیندهای خدمات پس از فروش تأکید کرد و گفت:
«استقرار سیستم مدیریت کیفیت مبتنی بر رضایت مشتری، نظاممندی در جمعآوری بازخوردها و اجرای بهبود مستمر، ایجاد و توسعه واحد تحقیق و توسعه برای نوآوری در خدمات و پاسخ به نیازهای نوظهور مشتریان از مهمترین محورهای عملکرد انتخاب سرویس است.» وی همچنین به اجرای استاندارد آموزشی ISO 10015 برای طراحی دورههای ساختاریافته و پایش اثربخشی آموزشها اشاره کرد.
محمدمهدی دیانی که به عنوان قائم مقام مدیرعامل هلدینگ خدمات جامع انتخاب نیز در مراسم حضور داشت، اضافه کرد:
«راهاندازی سیستم جامع رسیدگی به شکایات و نارضایتیها، پاسخگویی سریع، تحلیل ریشهای مسائل و تعهد به ضمانتهای عملی، از جمله شش ماه ضمانت تعمیرات خارج از گارانتی و تا ۱۲۴ ماه ضمانت برای موتورهای اینورتر و کمپرسورهای برودتی، از نشانههای رویکرد حرفهای ما در خدمترسانی است.»
شرکت انتخاب سرویس با تکیه بر شبکهای متشکل از ۳۰۰۰ تکنسین متخصص استخدامی در سراسر کشور، مرکز ارتباط با مشتریان ۱۶۹۹ و پشتیبانی آنلاین ۲۴ ساعته در ۷ روز هفته، به عنوان بزرگترین و کاملترین مجموعه خدمات پس از فروش در ایران شناخته میشود.
تعهد به شفافیت در هزینهها، استفاده از قطعات استاندارد و اصل، ضمانت خدمات و قطعات، احترام به حریم خصوصی مشتریان و اعزام بهموقع نیروهای فنی، از اصول بنیادین فعالیت انتخاب سرویس است؛ اصولی که این شرکت را به تنها دارنده نشان استاندارد ملی در خدمات پس از فروش کشور و نماد اعتماد و کیفیت در صنعت ایران بدل کرده است.
برچسب ها :رئیس جمهور ، رئیس سازمان ملی استاندارد ، روز استاندارد ، شرکت انتخاب سرویس ، مهندس اتابک وزیر صنعت، معدن و تجارت ، نمایندگان مجلس شورای اسلامی
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0