تاریخ انتشار : سه شنبه ۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۹
کد خبر : 10690

دستگیری ۱۲ سرشاخه اصلی شرکت هرمی Q-NET در ” کاشان “

دستگیری ۱۲ سرشاخه اصلی شرکت هرمی Q-NET در ” کاشان “

دستگیری ۱۲ سرشاخه اصلی شرکت هرمی Q-NET در ” کاشان ” به گزارش دنیای اسرار:فرمانده انتظامی شهرستان کاشان از شناسایی یکی از دفاتر شرکت هرمی Q-NET و دستگیری ۱۲ نفر از سرشاخه های اصلی این شرکت خبر داد . سرهنگ “علی پورکاوه” با اعلاماین خبر به خبرنگار پایگاه خبری پلیس گفت: در پی اعلام شکایت

Print Friendly, PDF & Email

دستگیری ۱۲ سرشاخه اصلی شرکت هرمی Q-NET در ” کاشان ”

به گزارش دنیای اسرار:فرمانده انتظامی شهرستان کاشان از شناسایی یکی از دفاتر شرکت هرمی Q-NET و دستگیری ۱۲ نفر از سرشاخه های اصلی این شرکت خبر داد .

سرهنگ “علی پورکاوه” با اعلاماین خبر به خبرنگار پایگاه خبری پلیس گفت: در پی اعلام شکایت هم وطنی ساکن در یکیاز استان های کشور مبنی بر اینکه دوستش به بهانه استخدام در شرکت بازاریابی Q-netوارد کاشان شده اما وی توسط اعضای شرکت در یک منزل مسکونی حبس شده و اجازه خروج بهوی را نمی دهند، موضوع با حساسیت ویژه در دستور کار آگاهان پلیس آگاهی این شهرستانقرار گرفت.

وی افزود:کارآگاهان پلیس آگاهی کاشان پس از انجام تحقیقات گسترده و انجام اقدامات پلیسی موفق شدند دفتر کار شرکت مذکور را در یکی از مناطق این شهرستان شناسایی کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان خاطرنشان کرد :‌ کارآگاهان پس از شناسایی این دفتر طی هماهنگی با مقام قضایی وارد عمل شده و در بازرسی از آن تعداد ۱۲ نفر از سرشاخه اصلی شرکت دستگیر شدند .

سرهنگ ” پورکاوه ” اظهار داشت: مدتی است که اعضای اصلی شرکت هرمی Q-net برای اینکه شناسایی نشوند دفاتر خود را به شهرهای کوچک منتقل کرده و با روش های اغواگرانه جوانان جویای کار را به این دفاتر منتقل و پس از اخذ مبالغی از ۲۰ تا ۳۰ میلیون تومان آنها را مورد سؤ استفاده قرار می دادند.

این مقام انتظامی بیان داشت: در این رابطه فردی که به عضویت این شرکت در آمده و توسط اعضاء آن در یک منزل مسکونی محبوس شده بود در تحقیقات صورت گرفته به کارآگاهان عنوان کرد، حدود چند ماه قبل به عضویت این شرکت در آمده و به بهانه استخدام به شهرستان کاشان آمده و پس از پرداخت مبلغ ۳۰ میلیون تومان در یک منزل مسکونی مستقر شدم و هر روز اعضای شرکت آموزش هایی را از طریق جزوات و سی دی به من می دادند.

وی افزود: برابر اعترافات این عضو فریب خورده شرکت هرمی Q-net وی هنگامی که قصد کنار کشیدن از کار و بازگشت به شهر خود را داشته با ممانعت اعضا مواجه شده و وی را در آن منزل محبوس می کنند که وی طی تماس تلفنی با یکی از دوستانش موضوع را مطرح و از او تقاضای کمک می کند.

این مقام انتظامی عنوان کرد: در این خصوص تمامی متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای سیر اقدامات قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

سرهنگ پورکاوه در پایان از شهروندان خواست نسبت به این گونه فعالیت های غیر قانونی که خسارت های روحی ، روانی و اقتصادی زیادی به فریب خوردگان می زند حساس بوده و در صورت اطلاع از فعالیت زیر زمینی شرکت های هرمی مراتب را بلافاصله از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند تا پی گیری های قانونی لازم به منظور برخورد با این گونه متخلفان انجام شود.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.