تاریخ انتشار : شنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۳
کد خبر : 5518

افزیش قیمت نان، سیاست دولت نیست

افزیش قیمت نان، سیاست دولت نیست

واکنش سخنگوی تعزیرات به گران‌فروشی نان افزیش قیمت نان، سیاست دولت نیست   سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی گفت: دولت به افزایش تحمیلی قیمت نان حساس است؛ افزایش قیمت نان، سیاست دولت نیست و معتقدیم که مشکلات نانواها باید حل شود اما راه حل افزایش قیمت قوت غالب مردم نیست. دنیای اسرار: از سازمان تعزیرات حکومتی،

Print Friendly, PDF & Email

واکنش سخنگوی تعزیرات به گران‌فروشی نان

افزیش قیمت نان، سیاست دولت نیست


  سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی گفت: دولت به افزایش تحمیلی قیمت نان حساس است؛ افزایش قیمت نان، سیاست دولت نیست و معتقدیم که مشکلات نانواها باید حل شود اما راه حل افزایش قیمت قوت غالب مردم نیست.

دنیای اسرار: از سازمان تعزیرات حکومتی، سیدیاسر رایگانی درباره برخورد با افزایش غیرقانونی قیمت نان در برخی نانوایی‌هایی افزود: افزایش قیمت نان احقاق حق نانوا نیست و با توجه به حساسیت قیمت نان در جامعه، یارانه سنگین از سوی دولت به آرد و گندم اختصاص یافته اما از سال ۹۳ افزایش قیمت آرد یارانه ای به نانوایان صورت نگرفته است.
وی با اشاره به افزایش یک و نیم برابری پرونده های گرانفروشی، اظهار داشت: در هشت ماهه نخست امسال، تعداد ۲ هزار و ۴۲۵ پرونده با موضوع گرانفروشی نان در تعزیرات حکومتی سراسر کشور تشکیل شده است و برای هزار و ۹۸۴ پرونده رأی به پرداخت جزای نقدی در مجموع به مبلغ ۱۱ میلیارد ریال صادر شده است.
رایگانی یادآور شد: در همین بازه زمانی در سال ۹۶، تعداد ۹۹۸ پرونده تخلف گرانفروشی برای نانوایان در سراسر کشور تشکیل شده است و متخلفان با صدور حکم به جزای نقدی برای هزار و ۱۱۵ پرونده به پرداخت هفت میلیارد ریال جریمه محکوم شده اند.
سخنگوی تعزیرات حکومتی خاطرنشان کرد: برخی نانوایی ها با فروش نان یک رو و دورو کنجد به صورت اجباری عمل می کنند که مصداق فروش اجباری است.
وی در مورد تخلفات نانوایی ها در استان تهران نیز، اظهار داشت: در هشت ماهه نخست امسال، ۲ هزار و ۵۱۶ پرونده در حوزه کالا و خدمات برای نانوایی ها اعم از گرانفروشی و کم فروشی تشکیل شده است. همچنین نانوایی ها ۵۰۴ پرونده تخلف بهداشتی در تعزیرات حکومتی استان تهران دارند و با صدور حکم به پرداخت جزای نقدی برای ۲ هزار و ۶۳۲ پرونده، نانوایان متخلف در استان تهران، در مجموع به پرداخت ۶ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم شده اند.

منبع:ایرنا

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان