تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۳
کد خبر : 5872

پایان دوره آموزش کشوری روسای ادارات لجستیک و توان افزایی انبار داران کشور در اصفهان

پایان دوره آموزش کشوری روسای ادارات لجستیک و توان افزایی انبار داران کشور در اصفهان

پایاندوره آموزش کشوری روسایادارات لجستیک و توان افزایی انبار داران کشور در اصفهان   دوره آموزش روسای ادارات لجستیک و توان افزایی انبار داران کشور در اصفهان به کار خود پایان داد . دنیای اسرار: روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان اصفهان ، نهمین و آخرین دوره آموزشی روسای ادارات لجستیک و توان افزایی انبار

Print Friendly, PDF & Email

پایاندوره آموزش کشوری روسایادارات لجستیک و توان افزایی انبار داران کشور در اصفهان  

دوره آموزش روسای ادارات لجستیک و توان افزایی انبار داران کشور در اصفهان به کار خود پایان داد .

دنیای اسرار: روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان اصفهان ، نهمین و آخرین دوره آموزشی روسای ادارات لجستیک و توان افزایی انبار داران کشور در مرکز بین المللی آموزشهای تخصصی امداد و نجات اصفهان پایان یافت .

در مراسم اختتامیه نهمین دوره ، مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان ضمن خوش آمد به شرکت کنندگان در این دوره و با اشاره به اهمیت آموزش و جایگاه آن در ارتقاء پاسخگویی به حوادث و سوانح اظهار داشت : برای تحقق اهداف سازمانی و ایجاد هماهنگی بین بخشی میان واحدها به ویژه در بخش لجستیک و پشتیبانی ، آموزش نقش بسزایی دارد .
دکتر محسن مومنی تصریح کرد : بدون تردید برگزاری دوره های آموزشی و کاربردی موضوعی است که می تواند به بهبود عملکرد سازمان به ویژه جمعیت هلال احمر به عنوان یک نهاد امدادی کمک شایانی نماید .
در ادامه این مراسم ، معاون لجستیک و آمادگی سازمان امداد و نجات جمعیت هلال با  احمر با اشاره با اینکه ۷۰ دصد درصد موفقیت در عملیات های امداد و نجات مربوط به حوزه لجستیک و پشتیبانی به عنوان بخش عظیم و گسترده اجرایی مدیریت بلایا است، اظهار داشت : تجهیزات امداد و نجات ، ترابری و انبارهای امدادی جز اجزای لاینفک مدیریت موفق در بحران ها و حوادث می باشد .
سعید متانی تصریح کرد : یکی از اهداف مهم در این عرصه دستیابی به لجستیک پایدار می باشد که تلاش می کنیم در آینده ای نزدیک به این مهم دست یابیم .

لازم به ذکر است : دوره کشوری روسای ادارات لجستیک و توان افزایی انبارداران با شرکت ۴۵۰ تن از روسای ادارات لجستیک ، کارشناسان انبارداری و تجهیزات و انبارداران شعب ۱۴ استان کشور در ۹ مرحله از نیمه نخست آبان ماه در اصفهان آغاز شده و تا نیمه آذرماه ادامه داشت و شرکت کنندگان آموزشهای لازم را در این زمینه فرا گرفتند .

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان