تاریخ انتشار : شنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۶
کد خبر : 5986

واحدهای شهرک امیرکبیر و قصر صنعت به سرمایه‌گذاران واگذار می‌شود

واحدهای شهرک امیرکبیر و قصر صنعت به سرمایه‌گذاران واگذار می‌شود

در راستای ساماندهی مشاغل شهری؛ واحدهای شهرک امیرکبیر و قصر صنعت به سرمایه‌گذاران واگذار می‌شود مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری اصفهان گفت: در راستای ساماندهی مشاغل شهری و ایجاد فضای مناسب، برنامه‌ریزی لازم برای واگذاری واحدهای کارگاهی امیرکبیر و قصر صنعت به متقاضیان انجام شده است. دنیای اسرار–به نقل ازایمنا:محمد مجیری

Print Friendly, PDF & Email

در راستای ساماندهی مشاغل شهری؛

واحدهای شهرک امیرکبیر و قصر صنعت به سرمایه‌گذاران واگذار می‌شود

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری اصفهان گفت: در راستای ساماندهی مشاغل شهری و ایجاد فضای مناسب، برنامه‌ریزی لازم برای واگذاری واحدهای کارگاهی امیرکبیر و قصر صنعت به متقاضیان انجام شده است.

دنیای اسراربه نقل ازایمنا:محمد مجیری در گفت‌و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در راستای ساماندهی مشاغل شهری و ایجاد فضای مناسب برای استفاده تولیدکنندگان و صنعت‌گران؛ واحدهای کارگاهی، فروشگاهی، سوله و دفتر کار در شهرک‌ کارگاهی امیرکبیر و مجموعه کارگاهی قصر صنعت به سرمایه‌گذاران در حوزه تولید و توسعه صنعت واگذار می شود.

وی با بیان اینکه این مجموعه‌ها با توجه به موقعیت جغرافیایی و دسترسی مناسب به امکانات برای استقرار واحدهای تولیدی، صنعتی و خدمات جانبی صنعتی مناسب است، تصریح کرد: با فعالیت و توسعه این کارگاه‌ها زمینه توسعه و ساماندهی صنوف تولیدی در شهر و بهبود محیط‌زیست کلان‌شهر اصفهان فراهم می‌شود.

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری اصفهان افزود: در راستای کمک به تولیدکنندگان و حمایت از این بخش شرایط ویژه‌ای به منظور سهولت هرچه بیشتر تولیدکنندگان برای واگذاری این مجموعه ها در نظر گرفته شده است.

مجیری خاطرنشان کرد: تولیدکنندگان می‌توانند جهت اطلاع از این شرایط به دفتر مرکزی سازمان واقع در کنار گذر غربی اتوبان شهید صیاد شیرازی، حدفاصل چهار راه پیروزی و خیابان رکن الدوله نبش کوچه ۳۶ مراجعه کنند.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان