تاریخ انتشار : شنبه ۱۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۸
کد خبر : 6287

راه اندازی سامانه های ۱۵۲۲، ۱۲۲ و تله متری؛ دستاورد بزرگی برای صنعت آب و فاضلاب است

راه اندازی سامانه های ۱۵۲۲، ۱۲۲ و تله متری؛ دستاورد بزرگی برای صنعت آب و فاضلاب است

در جریان بازدید مدیر عامل آبفای گلستان از سامانه ۱۵۲۲ و ۱۲۲ آبفای استان اصفهان عنوان شد راه اندازی سامانه های ۱۵۲۲، ۱۲۲و تله متری؛ دستاورد بزرگی برای صنعت آب و فاضلاب است مدیر عامل آبفای گلستان از سامانه های ۱۵۲۲، ۱۲۲ و تله متری آبفای استان اصفهان بازدید کرد. دنیای اسرار:در جریان این بازدید

Print Friendly, PDF & Email

در جریان بازدید مدیر عامل آبفای گلستان از سامانه ۱۵۲۲ و ۱۲۲ آبفای استان اصفهان عنوان شد

راه اندازی سامانه های ۱۵۲۲، ۱۲۲و تله متری؛ دستاورد بزرگی برای صنعت آب و فاضلاب است

مدیر عامل آبفای گلستان از سامانه های ۱۵۲۲، ۱۲۲ و تله متری آبفای استان اصفهان بازدید کرد.

دنیای اسرار:در جریان این بازدید که روز چهارشنبه ۱۲ دیماه جاری صورت گرفت مهندس محمد هادی رحمتی مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان به همراه مهیار خسروی معاون بهره برداری این شرکت از سامانه خدمات غیر حضوری مشترکین (۱۵۲۲)، سامانه امداد و حوادث (۱۲۲) و مرکز تله متری و هوشمندسازی شبکه های توزیع آب شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان بازدید کردند و از نزدیک با چگونگی فعالیت این سامانه ها و دستاوردهای آن آشنا شد.

مدیرعامل آبفای استان اصفهان در این بازدید، طراحی نرم افزارهای مورد نیاز و راه اندازی سامانه های یاد شده را دستاورد بزرگی برای صنعت آب و فاضلاب قلمداد کرد که با تکیه بر تخصص وظرفیت نیروهای بومی به دست آمده است.

مهندس هاشم امینی افزود: سامانه خدمات غیر حضوری مشترکین (۱۵۲۲) که از آبانماه سال ۱۳۹۵  با هدف ارائه خدمات ۲۲ گانهفروش و پس از فروش انشعاب راه اندازی شد، نقش مهمی در جهت تکریم ارباب رجوع، کاهشزمان رسیدگی به درخواست ها و حذف رفت و آمدهای غیر ضرور در سطح ۹۲ شهر تحت پوششایفا کرده است.

وی گفت: از اردیبهشت امسال نیز امکان ثبت درخواست لوازم کاهنده مصرف آب بهعنوان خدمت بیست وسوم به قابلیت های سامانه ۱۵۲۲ افزوده شد و شهروندان سراسر استاناصفهان می توانند از طریق تماس تلفنی با این سامانه و فشردن کلید شماره ۸ ،درخواست خود را برای خرید لوازم کاهنده مصرف ثبت کنند.

مدیرعامل آبفای استان اصفهان افزود: بررسی های اولیه نشان می دهد میانگین مصرف آب مشترکینی که لوازم کاهنده مصرف دریافت و نصب کرده اند بیش از ۲۰ درصد کاهش یافته است.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان