تاریخ انتشار : سه شنبه ۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۳
کد خبر : 7018

کلاهبرداری از شهروندان با درج آگهی فروش پرنده زینتی

کلاهبرداری از شهروندان با درج آگهی فروش پرنده زینتی

کلاهبرداریاز شهروندان با درج آگهی فروش پرنده زینتی دنیای اسرار:رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان از شناسایی و دستگیری فردی که با ایجاد صفحه‌ای در شبکه های اجتماعی با ترفند فروش پرنده زینتی اقدام به کلاهبرداری از شهروندان می کرد خبر داد. سرهنگ ” سیدمصطفی مرتضوی ” در گفت و گو

Print Friendly, PDF & Email

کلاهبرداریاز شهروندان با درج آگهی فروش پرنده زینتی

دنیای اسرار:رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان از شناسایی و دستگیری فردی که با ایجاد صفحه‌ای در شبکه های اجتماعی با ترفند فروش پرنده زینتی اقدام به کلاهبرداری از شهروندان می کرد خبر داد.

سرهنگ ” سیدمصطفی مرتضوی ” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس بیان داشت : در پی شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر اینکه فردی در یکی از شبکه های اجتماعی با ترفندفروش پرنده زینتی، اقدام به دریافت بیعانه و هزینه پیک می کند و در نهایت هیچ‌گونه خدماتی ارائه نمی دهد، موضوع در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفت.

رئیس پلیس فتای اصفهان ادامه داد: در روند رسیدگی به پرونده مشخص شد متهم با استفاده از این ترفند به ازای هر درخواست مبلغ یک میلیون ریال به عنوان بیعانه و هزینه پیک دریافت می‌ کند و تاکنون مبلغ ۶۲ میلیون ریال از این طریق از شهروندان کلاهبرداری کرده است.

این مقام انتظامی عنوان داشت: با استفاده از اقدامات تخصصی، متهم مورد نظر پرونده شناسایی و با دستور مقام قضائی به این پلیس دلالت داده شد.

سرهنگ مرتضوی در پایان به شهروندان توصیه کرد: بسیاری از صفحات و تبلیغاتی که در شبکه‌های اجتماعی با عناوینی مانند فروش پرنده زینتی، نگهداری و حمایت از حیوانات خانگی و… تقلبی بوده و مجرمان با ارائه شماره حساب اقدام به کلاهبرداری می‌کنند لذا از شهروندان تقاضا داریم هیچ‌گونه وجهی به این حساب‌ها واریز نکنند.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اجتماعی

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان