تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۴
کد خبر : 7063

آیین افتتاحیه سینما بهمن خوراسگان

آیین افتتاحیه سینما بهمن خوراسگان

آیین افتتاحیه سینما بهمن خوراسگان دنیای اسرار:سینما بهمن خوراسگان با حضور شهردار و اعضای شورای شهر و جمعی از شهروندان شهر خوراسگان افتتاح گردید‌.قدرت الله نوروزی شهردار اصفهان گفت: نام خوراسگان برای من نامی آشناست، زیرا از سال ۵۹ با مردم و مردان بزرگ این منطقه آشنایی داشته‌ام و در جریان انقلاب مردان بزرگی همچون

Print Friendly, PDF & Email

آیین افتتاحیه سینما بهمن خوراسگان

دنیای اسرار:سینما بهمن خوراسگان با حضور شهردار و اعضای شورای شهر و جمعی از شهروندان شهر خوراسگان افتتاح گردید‌.
قدرت الله نوروزی شهردار اصفهان گفت: نام خوراسگان برای من نامی آشناست، زیرا از سال ۵۹ با مردم و مردان بزرگ این منطقه آشنایی داشته‌ام و در جریان انقلاب مردان بزرگی همچون احمد ربانی و سید محمود حسینی از این منطقه در اصفهان نقشی حیاتی داشته اند.
وی گفت : خوراسگان نقش مهمی در اصفهان داشته و همه ی محله های آن در طول انقلاب نقشی اساسی داشتند و صد البته که چنین شهری استحقاق بهترین خدمات را خواهد داشت و من خوشحالم که در دو دوره خدمتگزار این شهر و مردمش بودم.
وی با ابراز خرسندی از اینکه بالغ بر ۲۲ میلیارد تومان پروژه عمرانی، فرهنگی و خدماتی در منطقه ۱۵ افتتاح شده اظهار کرد: خوشحالم که خوراسگان اصفهان به سینما مجهز شده و این پروژه به صورت مشارکتی با بخش خصوصی (شرکت بهمن سبز) اجرا شده است.
نوروزی در ادامه گفت: در اولین فرصت کلنگ پروژه تقاطع غیرهمسطح نقش جهان به زمین زده شود تا به عنوان دروازه بزرگ ورودی شهر برای مردم ایران شناخته شود و این اتفاق قطعاً رخ خواهد داد.
دکتر نوروزی شهردار اصفهان در این مراسم گفت: ما  ایستاده‌ایم تا به پشتوانه همدلی و همراهی مردم و نگاه عادلانه به امکانات و توجه به مناطق ، شاهد اتفاقات امیدبخش باشیم.
وی تأکید کرد: شهردار منطقه ۱۵ و مردم این منطقه باید بیشتر با هم همدلی داشته باشند و نقطه نظرات خود را بیان کنند، مطمئن هستیم مردان و زنان این منطقه افراد توانمندی هستند که برای پیشرفت منطقه تلاش میکنند.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان