تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۶
کد خبر : 7196

با حضور معاون وزیر نیرو عملیات اجرایی آبرسانی به ۱۷ روستای خوانسار و گلپایگان آغاز شد

با حضور معاون وزیر نیرو عملیات اجرایی آبرسانی به ۱۷ روستای خوانسار و گلپایگان آغاز شد

ا حضور معاون وزیر نیرو عملیات اجرایی آبرسانی به ۱۷ روستای خوانسار و گلپایگان آغاز شد آیین کلنگ‌زنی فاز چهارم مجتمع آبرسانی گلسار شهرستان خوانسار و آغاز عملیات اجرایی آبرسانی به روستاهای شهرستان گلپایگان با حضور دکتر محسن بختیار معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی وزیر نیرو برگزار شد.معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی وزیر نیرو گفت:

Print Friendly, PDF & Email
ا حضور معاون وزیر نیرو عملیات اجرایی آبرسانی به ۱۷ روستای خوانسار و گلپایگان آغاز شد
آیین کلنگ‌زنی فاز چهارم مجتمع آبرسانی گلسار شهرستان خوانسار و آغاز عملیات اجرایی آبرسانی به روستاهای شهرستان گلپایگان با حضور دکتر محسن بختیار معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی وزیر نیرو برگزار شد.
معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی وزیر نیرو گفت: پیش‌بینی شده با اتمام عملیات اجرایی طرح آبرسانی مجتمع گلسار ۲۲ روستای خوانسار از نعمت آب سالم، بهداشتی و پایدار بهره‌مند شوند.
دنیای اسراربه نقل ازروابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی استان اصفهان، محسن بختیار امروز در آیین کلنگ‌زنی فاز چهارم مجتمع آبرسانی گلسار شهرستان خوانسار که در مسجد جامع روستای قودجان برگزار شد با تبریک ایام‌الله دهه فجر و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و تسلیت شهادت فاطمه زهرا(س) اظهار داشت: با اتمام فاز چهارم مجتمع ۱۱ تا ۱۲ هزار نفر ساکنان روستاهای خوانسار از نعمت آب سالم و پایدار بهره‌مند می‌شوند.
وی با اشاره به اینکه امروز با کلنگ‌زنی فاز چهارم مجتمع آبرسانی گلسار خوانسار روستاهای قودجان، تیدجان و شهرک یاسر در آینده‌ای نزدیک از آب سالم و بهداشتی بهره‌مند خواهند شد، افزود: با اجرای این طرح ۲۲ روستا و ۳ هزار و ۵۰۰ خانوار در روستاهای شهرستان خوانسار از نعمت آب پایدار بهره‌مند می‌شوند.
معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی وزیر نیرو ضمن تشکر از مسئولان شهرستان خوانسار و استان اصفهان در آغاز عملیات اجرایی این طرح آبرسانی در جهت تامین آب شرب سالم و پایدار برای روستاهای خوانسار و برنامه‌ریزی‌ها، بیان کرد: فازهای یک، دو و سه این پروژه در سال‌های گذشته به ‌بهره‌برداری رسیده و امیدواریم با پیگیری‌های همکاران در شهرستان و استان شاهد افتتاح کامل طرح باشیم و روستاها از نعمت آب سالم برخودار باشند.
وی پیرامون اینکه آب پروژه مجتمع گلسار خوانسار از طریق سد کوچری تامین می‌شود، افزود: این آب از کیفیت بالایی برخوردار است و امیدواریم با اتمام فاز چهارم و افتتاح آن در آینده‌ای نزدیک شاهد بهره‌مندی ۱۲ هزار نفر خوانساری از آب سالم باشیم.
دکتر بختیار در ادامه سفر خود، با حضور در شهرستان گلپایگان کلنگ آغاز ۲ پروژه آبرسانی به ۱۴ روستای این شهرستان را بر زمین زد. معاون وزیرنیرو ابراز امیدواری کرد با تامین اعتبار مورد نیاز این پروژه ها، بیش از ۷ هزار نفر از آب آشامیدنی سالم بهره مند شوند.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان