تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۶
کد خبر : 7281

برگ زرین دیگری بر اوراق ایران سرافراز افزوده شد

برگ زرین دیگری بر اوراق ایران سرافراز افزوده شد

چهل سالگی انقلاب؛ شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی : برگ زرین دیگری بر اوراق ایران سرافراز افزوده شد   شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با صدور پیامی به چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اعلام کرد: ملت ایران با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن، برگ زرین و زیبنده دیگری بر اوراق سراسر صلابت و اقتدار ام القرای جهان

Print Friendly, PDF & Email

چهل سالگی انقلاب؛ شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی :

برگ زرین دیگری بر اوراق ایران سرافراز افزوده شد


  شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با صدور پیامی به چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اعلام کرد: ملت ایران با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن، برگ زرین و زیبنده دیگری بر اوراق سراسر صلابت و اقتدار ام القرای جهان اسلام ایران سرافراز افزودند.

دنیای اسرار:شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی امروز- دوشنبه- در این پیام از حضور پرشکوه مردم در راهپیمایی حماسی یوم الله ۲۲ بهمن سال ۹۷ و جشن بزرگ مردمی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران تقدیر و تشکر کرد.
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در این پیام اظهار داشت: به پاس تحقق پیش بینی حکیمانه مقتدای عظیم الشان و با احساس تکلیف دینی و انقلابی مردم متدین، سلحشور و همیشه حاضر در صحنه، برگزاری راهپیمایی به مراتب پرشورتر از سال های قبل با تجلی استثنایی ترین حماسه حضور و بهمن تماشایی تحقق یافت.
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در این پیام تصریح کرد: به کوری چشم سردمداران خبیث طاغوت اعظم، آمریکای جهانخوار و محور شرارتبار دیگر امت بصیر با عزمی راسخ حضور باشکوه، تماشایی، آگاهانه، زنده و توفنده زیباترین جلوه های قدرت لایزال الهی را به رخ جهانیان کشیدند.
در پیام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آمده است: این ملت حادثه بزرگ و خیره کننده را در حساس ترین و استثنایی ترین مقطع تاریخ بشریت آفریده و برگ زرین و زیبنده دیگری بر اوراق سراسر صلابت و اقتدار ام القرای جهان اسلام ایران سرافراز افزودند.
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در این پیام تاکید کرد: نظام سلطه با تکیه بر مفروضاتی باطل با هجمه رسانه ای و جنگ ترکیبی، طرح «تابستان داغ» و «زمستان سخت» را با حربه نخ نمای تحریم و تلاش های مذبوحانه برای دلسرد کردن مردم به کار بست اما عظمت راهپیمایی امروز مردم بصیر و لحظه شناس پاسخ قاطع و دندانشکنی به بیگانگان و دشمنان و سست عهدان داد.
در پیام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تاکید شده است: بی شک حضور الهام بخش شما مردم انقلابی تفاخر و سربلندی برای ایران عزیز و بشارت رهایی از زنجیره های فراعنه و نمرودیان زمانه را به ملت ها ارزانی و وحدت و همبستگی ملی را نمایان کرد.
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در این پیام در طلیعه دهه پنجم پیروزی انقلاب اسلامی، همه این شور و شعور را حرمت نهاده و پیروزی و بهروزی همگان را در گذرگاه حصول به آرمان های منیر انقلاب اسلامی، از درگاه ذات اقدس احدیت جل و علا مسالت کرد.

منبع:ایرنا

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اجتماعی

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان