تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۰
کد خبر : 7284

معاون وزیر کشور: انقلاب وارد دهه مانایی و تکامل شده است

معاون وزیر کشور: انقلاب وارد دهه مانایی و تکامل شده است

چهل سالگی انقلاب معاون وزیر کشور: انقلاب وارد دهه مانایی و تکامل شده است معاون عمران و توسعه شهری و روستایی وزیر کشور گفت: انقلاب اسلامی پس از دهه ها پایداری، از امروز وارد دهه مانایی و تکامل وارد شده است. دنیای اسرار: «مهدی جمالی نژاد» روز دوشنبه در حاشیه راهپیمایی ٢٢ بهمن و جشن

Print Friendly, PDF & Email

چهل سالگی انقلاب

معاون وزیر کشور: انقلاب وارد دهه مانایی و تکامل شده است


معاون عمران و توسعه شهری و روستایی وزیر کشور گفت: انقلاب اسلامی پس از دهه ها پایداری، از امروز وارد دهه مانایی و تکامل وارد شده است.

دنیای اسرار: «مهدی جمالی نژاد» روز دوشنبه در حاشیه راهپیمایی ٢٢ بهمن و جشن چهلمین سالگرد پیروز انقلاب اسلامی، افزود: انقلاب اسلامی پس از طی دهه ها پایداری و پیروزی، تثبیت، تجربه و کشف و ترویج، به دهه مانایی و تکامل وارد شده است.
معاون عمران و توسعه شهری و روستایی وزیر کشور افزود: اکنون پس از چهار دهه، انقلاب در مرحله تکامل و الگوسازی تمدنی است؛ باید دو بال انقلابی یعنی «اندیشه اسلامی» و «خروش مردمی» با هم پیوند قوی بخورند تا تمدن نوین پیش رو طراحی و به اجرا درآید.
جمالی نژاد بیان کرد: اگر اداره کشور در هزار سال گذشته را بررسی کنیم، می بینیم دستاوردهای انقلاب اسلامی در همین چهل سال اخیر با صدها سال برابری می کند.
وی افزود: دستاوردهای چهار دهه کشور بر مبنای دو اصل «اسلامی بودن» و «مردمی بودن» در انقلاب و نظام متجلی شده است و هر کجا تنگنایی اندک نیز به وجود آمده، در دوری از این همین دو اصل بوده است.
رییس سازمان شهرداری ها و دهیاری ها با بیان اینکه «نام انقلاب با سرافرازی ایران گره خورده است»، تصریح کرد: خروش اسلامی مردم، ریشه و اصل انقلاب ما است و شکوه جاویدان ایران در بستر همین انقلاب که نقطه ثقل آن وحدت و همبستگی مردم است، شکل گرفت.

منبع:ایرنا

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان