تاریخ انتشار : شنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۰
کد خبر : 7389

برگزاری اولین همایش ملی عدالت اجتماعی و فرصت‌های برابر، سوم اسفند‌ماه در فلاورجان

برگزاری اولین همایش ملی عدالت اجتماعی و فرصت‌های برابر، سوم اسفند‌ماه در فلاورجان

برگزاری اولین همایش ملی عدالت اجتماعی و فرصت‌های برابر، سوم اسفند‌ماه در فلاورجان به گزارش دنیای اسرار:اولین همایش ملی عدالت اجتماعی و فرصت‌های برابر، با حضور دکتر عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان، دکتر عباس رضایی استاندار اصفهان، مدیران و مسئولین استانی و شهرستانی، نمایندگان مجلس، اساتید دانشگاه و اندیشمندان جوان، سوم اسفندماه سالجاری در سالن

Print Friendly, PDF & Email

برگزاری اولین همایش ملی عدالت اجتماعی و فرصت‌های برابر، سوم اسفند‌ماه در فلاورجان

به گزارش دنیای اسرار:اولین همایش ملی عدالت اجتماعی و فرصت‌های برابر، با حضور دکتر عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان، دکتر عباس رضایی استاندار اصفهان، مدیران و مسئولین استانی و شهرستانی، نمایندگان مجلس، اساتید دانشگاه و اندیشمندان جوان، سوم اسفندماه سالجاری در سالن اجتماعات آموزش و پرورش شهرستان فلاورجان اصفهان برگزار خواهد شد.
علی تقیان دبیر اجرایی این همایش گفت: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص توجه به عدالت اجتماعی و سفارش به مدیران و کارگزاران انقلاب اسلامی به مناسبت روز جهانی عدالت اجتماعی در یکم اسفندماه، این دبیرخانه  به منظور پاسداشت و گرامیداشت این روز همایش را در سوم اسفندماه برگزار می‌کند.
وی اظهار داشت: از مهمترین محورهای این همایش، عدالت اجتماعی در منظر اسلام، دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه عدالت اجتماعی، جوانان و عدالت اجتماعی، نقش عدالت اجتماعی در تولید ملی و اقتصاد مقاومتی می‌باشد.
علی تقیان با اشاره به اینکه در برگزاری این همایش همه هزینه‌ها توسط تشکل‌های مردمی و ظرفیت و پتاتسیل جوانان تأمین شده،‌ افزود: در راستای برگزاری همایش از جوانانی که در فراخوان مقالات علمی شرکت کرده‌ و حائز رتبه شده‌اند، تجلیل بعمل خواهد آمد.
وی گفت: مستندی نیز با موضوع عدالت اجتماعی، با محوریت آب و کشاورزی، وضعیت معیشت مردم و هویت جوانان تهیه و تولید شده که در روز برگزاری همایش رونمایی خواهد شد.
دبیر اجرایی اولین همایش ملی عدالت اجتماعی و فرصت‌های برابر، در پایان اظهار داشت: این همایش توسط دبیرخانه نقش جوانان در پیشرفت ایران اسلامی و با همکاری دستگاه‌های اجرایی و انتظامی استان اصفهان، شهرستان فلاورجان، سوم اسفندماه ساعت ۹ صبح در سالن اجتماعات آموزش و پرورش شهرستان فلاورجان برگزار خواهد شد.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان