تاریخ انتشار : سه شنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۰
کد خبر : 7462

بازدید رئیس هیات عامل ایمیدرو از محصولات جدید ذوب آهن اصفهان

بازدید رئیس هیات عامل ایمیدرو از محصولات جدید ذوب آهن اصفهان

درسمپوزیوم بین المللی فولاد صورت گرفت : بازدید رئیس هیات عامل ایمیدرو از محصولات جدید ذوب آهن اصفهان به گزارش دنیای اسرار:سمپوزیوم بین المللی فولاد ایران با حضور دکتر خداداد غریب پور رئیس هیات عامل ایمیدرو و معاون وزیر صنعت ، معدن و تجارت و جمعی از مسئولین و دست اندرکاران صنایع معدنی و فولادی

Print Friendly, PDF & Email

درسمپوزیوم بین المللی فولاد صورت گرفت :

بازدید رئیس هیات عامل ایمیدرو از محصولات جدید ذوب آهن اصفهان

به گزارش دنیای اسرار:سمپوزیوم بین المللی فولاد ایران با حضور دکتر خداداد غریب پور رئیس هیات عامل ایمیدرو و معاون وزیر صنعت ، معدن و تجارت و جمعی از مسئولین و دست اندرکاران صنایع معدنی و فولادی کشور سه شنبه ، ۳۰ بهمن ماه در مرکز همایش های بین المللی جزیره کیش آغاز به کار نمود که تا اول اسفند ماه ادامه خواهد داشت .

ذوب آهن اصفهان به همراه ۹شرکت فولادی دیگر در برگزاری این سمپوزیوم با انجمن آهن و فولاد ایران همکارینمودند و مدیرعامل ذوب آهن نیز در پنل تخصصی اثرات رشد نامتوازن صنعت فولاد برپایداری آن شرکت نمود .

همچنین صنایع و شرکت های مشارکت کننده با برپایی غرفه ای در نمایشگاه جانبی سمپوزیوم حضور دارند که این نمایشگاه نیز با حضور رئیس هیات عامل ایمیدرو افتتاح شد .

دکتر غریب پور پس از این افتتاحیه در غرفه ذوب آهن اصفهان حضور یافت و مهندس یزدی زاده مدیرعامل شرکت در خصوص محصولات جدید از جمله ریل مترو و تیر آهن H30 توضیحاتی ارائه داد .

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان