تاریخ انتشار : دوشنبه ۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۹
کد خبر : 7614

اتاق بازرگانی برای همه فعالان اقتصادی است

اتاق بازرگانی برای همه فعالان اقتصادی است

اتاق بازرگانی برای همه فعالان اقتصادی است به گزارش دنیای اسرار:کاندیدای نهمین دوره انتخابات اتاق بازرگانی اصفهان: ایجاد کمیسیون گردشگری و تولید و تجارت از موفقیت‌های مهم این تشکل تولید و تجارت بوده است.مسعود گلشیرازی در نشست خبری تشکل تولید و تجارت، ایجاد تشکل تولید و تجارت را از سال ۸۸ عنوان کرد و گفت:

Print Friendly, PDF & Email

اتاق بازرگانی برای همه فعالان اقتصادی است

به گزارش دنیای اسرار:کاندیدای نهمین دوره انتخابات اتاق بازرگانی اصفهان: ایجاد کمیسیون گردشگری و تولید و تجارت از موفقیت‌های مهم این تشکل تولید و تجارت بوده است.
مسعود گلشیرازی در نشست خبری تشکل تولید و تجارت، ایجاد تشکل تولید و تجارت را از سال ۸۸ عنوان کرد و گفت: این تشکل معتقد است که کرسی‌های اتاق بازرگانی باید در اختیار فعالان اقتصادی قرار گیرد.
وی با اشاره به رشد ۴۰ درصدی اعضاء اتاق اصفهان ادامه داد: متاسفانه به نسبت رشد ۴۰ درصدی اعضاء شاهد مهاجرت اعضای قدیمی اتاق به دلیل مشکلات مالیاتی و غیره به استان‌های دیگر بوده‌ایم.
کاندیدای نهمین دوره انتخابات اتاق بازرگانی اصفهان اظهار کرد: ما در شاخص‌هایی نظیر از دست دادن سرمایه‌های اجتماعی و سرمایه گریزی در بین ۵ استان پایین جدول قرار داریم که چنین آمارهایی حاکی از جایگاه نامناسب اصفهان در حوزه اقتصاد که صنعتی‌ترین استان کشور نیز محسوب می‌شود است.
وی در ادامه افزود: تیمی که راهی اتاق می‌شود به جای اینکه بگوید اتاق بازرگانی برای همه است باید بگوید اتاق بازرگانی برای همه فعالان اقتصادی است و به رسالت اصلی خود که بهبود فضای کسب و کار اعضا است همت گمارد و بودجه‌های اتاق بازرگانی را صرف تحقق این مسیر کند.
گلشیرازی با بیان اینکه صنایع اصفهان با حداقل ظرفیت خود به فعالیت ادامه می‌دهند تصریح کرد: ما نیاز به بازار، تجارت و فروش داریم و باید بودجه‌های خود را صرف آموزش، مطالعات بازاریابی و سفرهای نمایشگاهی هدف دار برای جوانان کنیم.


خبرنگار: شهره باقری

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان