تاریخ انتشار : جمعه ۱۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۵
کد خبر : 7837

مساجد به کانون مقاومت با تهاجم فرهنگی تبدیل شوند

مساجد به کانون مقاومت با تهاجم فرهنگی تبدیل شوند

امام جمعه موقت اصفهان: مساجد به کانون مقاومت با تهاجم فرهنگی تبدیل شوند   امام جمعه موقت اصفهان گفت: مساجد باید به محل جذب جوانان و کانون مقاومت برابر تهاجم فرهنگی تبدیل شوند. به گزارش  دنیای اسراربه نقل ازایرنا حجت الاسلام و المسلمین محمد تقی ‎رهبر در نماز جمعه این هفته اصفهان، افزود: مساجد و

Print Friendly, PDF & Email

امام جمعه موقت اصفهان:

مساجد به کانون مقاومت با تهاجم فرهنگی تبدیل شوند


  امام جمعه موقت اصفهان گفت: مساجد باید به محل جذب جوانان و کانون مقاومت برابر تهاجم فرهنگی تبدیل شوند.

به گزارش  دنیای اسراربه نقل ازایرنا حجت الاسلام و المسلمین محمد تقی ‎رهبر در نماز جمعه این هفته اصفهان، افزود: مساجد و کانون های فرهنگی در واقع باید کانون ‌های فرهنگ ‌سازی باشند و احکام، قرآن، صحیفه سجادیه و نهج البلاغه در آن ها آموزش داده شود.
وی با اشاره به در پیش بودن روز جهانی زن، اظهارداشت: دنیای غرب زنان برده مردان هستند، اما در اسلام این طور نیست و این دین برای زن و مرد کرامت قاتل شده و حرمت زنان و دختران در اسلام محفوظ است.
امام جمعه موقت اصفهان با بیان این که دختران محجبه را باید تشویق کرد، ادامه داد: برخی پوشش ها و بدحجابی ها در کشور شرم‌آور است زیرا مقوله حجاب متولی ندارد و باید همه دستگاه ها و مسوولان در فرهنگ سازی حجاب دست به دست هم بدهند.
وی به اهمیت مقوله حجاب اشاره و تاکید کرد : دختران و زنان محجبه را باید در قالب برنامه های مختلف تشویق کنیم و اعتبار و بودجه لازم برای پرورش جوانان اسلامی مد نظر قرار گیرد.
‎رهبر تصریح کرد : اهمیت کم به مقوله حجاب در دستگاه های قانونگذاری و اجرایی یک نقص به شمار می رود و باید اصلاح شود.
وی با اشاره به همزمانی سال نو و عید نوروز و میلاد امام علی(ع) تصریح کرد : سال آینده باید سال مدیریت علوی باشد، زیرا آغاز آن با نام مولا خواهد بود.
امام جمعه موقت اصفهان به سالروز تاسیس بنیاد شهید اشاره و اضافه کرد : همه ما وامدار شهدا هستیم و در برابر خانواده شهدا و مسئول هستیم و باید فرمایشات رهبری را مد نظر داشته باشیم و سبک زندگی اسلامی را رعایت کنیم.
وی با اشاره بیانیه گام دوم انقلاب خاطرنشان کرد : هر مسئولی باید یک نسخه از این بیانات را همراه داشته باشد و در موارد مختلف استفاده کند.
وی اظهارداشت: با لوایح خارجی چیزی وارد کشور نمی شود و باید روی توانمندی کشور و این ملت بزرگ و شجاع حساب کرد

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان