تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۹ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۱
کد خبر : 8183

مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان اصفهان: دومین محموله ۷تنی ارزاق به دست سیل زدگان لرستان می‌رسد

مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان اصفهان: دومین محموله ۷تنی ارزاق به دست سیل زدگان لرستان می‌رسد

مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان اصفهان: دومین محموله ۷تنی ارزاق به دست سیل زدگان لرستان می‌رسد مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: پس از ارسال نخستین محموله ارزاق، به‌طور مجدد مبلغی از ادارات تابع استان اصفهان به ارزش ۴۵ میلیون تومان جمع‌آوری شد تا اقلام دیگر شامل حوله، پتو و ۷ تن حبوبات

Print Friendly, PDF & Email

مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان اصفهان: دومین محموله ۷تنی ارزاق به دست سیل زدگان لرستان می‌رسد

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: پس از ارسال نخستین محموله ارزاق، به‌طور مجدد مبلغی از ادارات تابع استان اصفهان به ارزش ۴۵ میلیون تومان جمع‌آوری شد تا اقلام دیگر شامل حوله، پتو و ۷ تن حبوبات خریداری و تا فردا به استان لرستان ارسال شود.

به گزارش دنیای اسراربه نقل از فارس:حجت‌الاسلام رضا صادقی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان، از ارسال محموله ارزاق برای سیل‌زدگان استان لرستان خبر داد و  اظهار کرد: از همان ساعات ابتدایی که اعلام شد، سیل استان لرستان را در برگرفته اولین محموله کمک‌های اوقاف استان اصفهان به مناطق سیل‌زده این استان سال شد.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان ادامه داد: نخستین محموله ارسالی شامل برنج، شکر و ماکارونی، که مجموع این اقلام ۷ تن و به ارزش بیش از ۴۵ میلیون تومان است و به‌وسیله یک دستگاه کامیون از محل نیات منطبق اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان کاشان به اداره اوقاف و امور خیریه استان لرستان به جهت پخت غذای گرم و توزیع بین هم‌وطنان سیل‌زده ارسال شد.

وی با اشاره به جمع‌آوری مجدد نذورات مردمی برای سیل‌زدگان استان لرستان تصریح کرد: پس از ارسال نخستین محموله ارزاق، به‌طور مجدد مبلغی از ادارات تابع استان اصفهان به ارزش همان ۴۵ میلیون تومان جمع‌آوری شد تا اقلام دیگر شامل حوله، پتو و ۷ تن حبوبات خریداری و تا فردا به استان لرستان ارسال شود.

صادقی بیان داشت: تبلیغات متعددی برای جمع‌آوری نذورات مردمی انجام‌شده است و تا هنگامی‌که مردم و ادارات یاری کنند، کمک‌رسانی به مناطق سیل‌زده ادامه خواهد داشت.

استقبال بی‌نظیر جوان برای حضور در امامزادگان در لحظه سال‌تحویل

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان در ادامه با اشاره به برگزاری طرح آرامش بهاری و استقبال بیش از ۵ میلیون نفر از این طرح گفت: طرح آرامش بهاری در ایام نوروز، در ۳۱۴ بقه متبرکه استان اصفهان ازجمله امامزاده ابراهیم (ع)، امام‌زاده ۱۷ تن گلپایگان و همچنین در مقبره علامه مجلسی در مرکز شهر اصفهان برگزار و با استقبال قابل‌توجه مردم استان اصفهان و همچنین مسافران نوروزی مواجه بود.
وی اضافه کرد: علی‌رغم آن‌که آن امسال، تحویل سال حدود ساعت یک و ۳۰ دقیقه بامداد بود، اما استقبال و حضور مردم به‌خصوص جوانان در این ساعت در بقاع متبرکه و امامزادگان قابل‌توجه بود، به‌طوری‌که در بسیاری از اماکن به دلیل حضور گسترده مردم جایی برای نشستن وجود نداشت.

صادقی در ادامه تصریح کرد: در برنامه طرح آرامش بهاری تلاش شده است تا افرادی که به دلیل شرایط مالی تابه‌حال به عتبات نرفته‌اند، به‌خصوص خادمان امامزادگان که اصطلاحاً کربلا اولی نامیده می‌شوند و سنشان بالای ۲۵ سال و متأهل هستند، به کربلا اعزام شوند.
 
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان در پایان با اشاره به شعار سال و برنامه‌های پیش رو اداره اوقاف و امور خیریه استان اصفهان در جهت تحقق آن اذعان داشت: با توجه به آن‌که امسال، سال رونق تولید از سوی مقام معظم رهبری نام‌گذاری شده است، اداره اوقاف و امور خیریه استان اصفهان درصدد است تا با تمام توان خود در پیشبرد و تحقق آن گام بردارد و به حمایت از تولید داخلی بپردازد و همچنین موقوفاتی که مستعد در تولید به‌خصوص در بخش کشاورزی هستند را رونق ببخشد.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان