تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۰ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۸
کد خبر : 8211

کمک مردم اصفهان به سیل‌زدگان از مرز ۲,۶ میلیارد تومان گذشت/ مشارکت مردم کماکان ادامه دارد

کمک مردم اصفهان به سیل‌زدگان از مرز ۲,۶ میلیارد تومان گذشت/ مشارکت مردم کماکان ادامه دارد

مدیرکل کمیته امداد اصفهان: کمک مردم اصفهان به سیل‌زدگان از مرز ۲,۶ میلیارد تومان گذشت/ مشارکتمردم کماکان ادامه دارد مردم نیکوکار استان اصفهان تاکنون بیش از ۲ میلیارد و ۶۷۴ میلیون تومان به‌صورت نقد و کالا به هم‌میهنان سیل‌زده خود کمک کرده‌اند. به گزارش  دنیای اسراربه نقل ازروابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد اصفهان،

Print Friendly, PDF & Email

مدیرکل کمیته امداد اصفهان:

کمک مردم اصفهان به سیل‌زدگان از مرز ۲,۶ میلیارد تومان گذشت/ مشارکتمردم کماکان ادامه دارد

مردم نیکوکار استان اصفهان تاکنون بیش از ۲ میلیارد و ۶۷۴ میلیون تومان به‌صورت نقد و کالا به هم‌میهنان سیل‌زده خود کمک کرده‌اند.

به گزارش  دنیای اسراربه نقل ازروابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد اصفهان، محمدرضا متین پور، مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان بابیان اینکه مردم نیکوکار اصفهان از روزهای آغازین گرفتاری هم‌میهنانشان در بحران سیل و آب‌گرفتگی برای یاری آن‌ها به میدان آمدند، گفت: تاکنون بیش از ۲ میلیارد و ۶۷۴ میلیون تومان برای کمک به سیل‌زدگان جمع‌آوری و ارسال‌شده است.
وی افزود: ۵۹۱ میلیون تومان از کمک‌های جمع‌آوری‌شده وجه نقد و مابقی کالاهای موردنیاز سیل‌زدگان است.
متین پور تأکید کرد: کمک‌های جمع‌آوری‌شده از سراسر استان پس از تجمیع در استان و در شهرستان‌هایی که حجم کمک‌ها بیشتر است به‌صورت مستقیم و بلافاصله، به مناطق آسیب‌دیده ارسال می‌شود.
مدیرکل کمیته امداد اصفهان با اشاره به حجم بالای خسارت وارده به هم‌میهنان در مناطق سیل‌زده، گفت: حافظه تاریخی مردم کشور پر از نمونه‌هایی این‌چنین است که با همدلی و همراهی هم‌میهنان نیکوکار از لحظاتی تلخ به ‌روزهایی امیدآفرین تبدیل‌شده‌اند.
وی پرداخت الکترونیکی را آسان و سریع‌ترین راه کمک به سیل‌زدگان عنوان کرد و گفت: مردم نیکوکار اصفهان می‌توانند با شماره‌گیری کد دستوری #۹۹*۸۸۷۷* از طریق تلفن همراه و یا واریز مستقیم به شماره کارت ۲۵۰۹-۰۰۰۰-۷۳۷۰-۶۰۶۳ و شماره‌حساب ۲۴۰۱۱۱۳۰۹۱۴۰۷۲ نزد بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، یاری‌رسان هم‌وطنان آسیب‌دیده خود باشند.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان