تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۸
کد خبر : 9801

در مجمع نمایندگان استان اصفهان در شهرستان فلاورجان

در مجمع نمایندگان استان اصفهان در شهرستان فلاورجان

در مجمع نمایندگان استان اصفهان در شهرستان فلاورجان مدیر کل راه و شهرسازی استان اصفهان : عدم وجود اعتبارا ت و یا عدم آزاد سازی علت تاخیر پروژه های راهسازی عنوان شد به گزارش دنیای اسرار: در جلسه مجمع نمایندگان استان که با حضور دکتر رضایی استاندار اصفهان ، نمایندگان استان اصفهان در مجلس شورای

Print Friendly, PDF & Email

در مجمع نمایندگان استان اصفهان در شهرستان فلاورجان

مدیر کل راه و شهرسازی استان اصفهان : عدم وجود اعتبارا ت و یا عدم آزاد سازی علت تاخیر پروژه های راهسازی عنوان شد

به گزارش دنیای اسرار: در جلسه مجمع نمایندگان استان که با حضور دکتر رضایی استاندار اصفهان ، نمایندگان استان اصفهان در مجلس شورای اسلامی ، حمیدرضا امیرخانی مدیر کل راه و شهرسازی استان اصفهان ، مدیران کل استان و مسئولین شهرستان فلاورجان در محل فرمانداری این شهرستان برگزار گردید مسائل و مشکلات این شهرستان مطرح و مورد بررسی قرار گرفت .

حمیدرضا امیرخانی در خصوص مسائل شهرستان فلاورجان در حوزه راه و شهرسازی گفت : محور آبرود که بخشی از آزاد راه اصفهان-فلاورجان- نجف آباد است چندین سال فعال بوده و به دلیل کمبود اعتبار و یا عدم آزاد سازی محور ، تکمیل آن طولانی شده است .

وی در ادامه افزود : با توجه به اینکه این محور ردیف اعتباری ندارد از طریق بخش خصوصی اقدام شد و درصورت پیدا شدن سرمایه گذار این محور تبدیل به آزاد راه خواهد گردید و مشکلات آن حل میشود .

امیرخانی گفت : لازم به ذکر است که محور آبرود هم اکنون فعال است و پل کلیشاد و پل آبرود در این محور در حال ساخت هستند و قسمت هایی از آن که با تاخیر روبرو شده نیاز به آزاد سازی دارد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان ادامه داد : هم اکنون ۹ پروژه فعال در شهرستان فلاورجان وجود دارد بعضی از آنها همچون محور طاد نیز در سال۹۷ پایان رسیده است

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اجتماعی

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان