اعزام زائران بیت الله الحرام از فرودگاه اصفهان پایان یافت
مدیرکل فرودگاههای استان اصفهان: اعزام زائران بیت الله الحرام از فرودگاه اصفهان پایان یافت مدیرکل فرودگاههای استان اصفهان از پایان عملیات اعزام ۷۸۰۰ زائر سرزمین وحی در تاریخ بیست و دوم خرداد ماه از فرودگاه شهید بهشتی خبر داد. به گزارش دنیای اسراربه نقل ازمهر:ابوذر ضیایی در گفتوگو با خبرنگار مهر از پایان عملیات اعزام



















