تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۲
کد خبر : 10043

مجری‌های اصفهانی در برنامه های شبکه اصفهان استفاده می‌شود

مجری‌های اصفهانی در برنامه های شبکه اصفهان استفاده می‌شود

مدیرکل صدا و سیمای مرکز اصفهان: مجری‌های اصفهانی در برنامه های شبکه اصفهان استفاده می‌شود به گزارش دنیای اسرار:تبلیغات تئاترهای اصفهان در شبکه اصفهان به صورت رایگان انجام می‌شود مدیرکل صدا و سیمای اصفهان گفت: در صدا و سیمای مرکز اصفهان  بر استفاده از نیروهای بومی تمرکز می‌شود. به گزارش روابط عمومی دانشگاه فرهنگ و

Print Friendly, PDF & Email

مدیرکل صدا و سیمای مرکز اصفهان:

مجری‌های اصفهانی در برنامه های شبکه اصفهان استفاده می‌شود

به گزارش دنیای اسرار:تبلیغات تئاترهای اصفهان در شبکه اصفهان به صورت رایگان انجام می‌شود

مدیرکل صدا و سیمای اصفهان گفت: در صدا و سیمای مرکز اصفهان  بر استفاده از نیروهای بومی تمرکز می‌شود.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه فرهنگ و هنر شماره یک اصفهان، نشست مدیران صدا و سیمای اصفهان با دانشجویان دانشگاه فرهنگ و هنر اصفهان با حضور مدیرکل صدا و سیمای مرکز اصفهان، قائم مقام این سازمان، سرپرست دانشگاه فرهنگ و هنر شماره یک اصفهان برگزار شد.

بهرام عبدالحسینی با اشاره به فضای باز صدا و سیمای مرکز اصفهان برای هنرمندان و تولید کنندگان اظهار کرد: اعتقاد بر این داریم که باید درب‌های سازمان صدا و سیما را باز بگذاریم تا از ظرفیت های موجود استفاده کنیم. ظرفیت های بسیار خوبی در دانشگاه‌های فرهنگ و هنر وجود دارد که می توان به آن تکیه کرد.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز اصفهان افزود: برای استفاده از ظرفیت‌های استان اصفهان جلسات هم اندیشی متعددی با هنرمندان برگزار شده است، اگر نتوانیم از ظرفیت های استان اصفهان استفاده کنیم در جذب مخاطب هم موفق نخواهیم بود. نظرسنجی ها حاکی از رشد مخاطبان شبکه اصفهان است.

وی از اختصاص بودجه صدا و سیمای مرکز اصفهان به تولیداتدانشجویی خبر داد و گفت: کارهای تولید شده در چارچوب‌های مشخص و استانداردهای لازمتحت حمایت قرار گرفته و پخش می شود. تعاملاتی بین دانشگاه فرهنگ و هنر و صدا وسیماصورت گرفته که می تواند کارساز باشد.

عبدالحسینی در ادامه افزود: برای برنامه های اصفهان تلاش کردیم تا مجری های برنامه های اصفهان از اصفهان انتخاب شوند و در حال حاضر تنها یک برنامه مجری غیر اصفهانی دارد و بزودی شاهد آن خواهیم بود که تمام برنامه های اصفهان مجری اصفهانی خواهند داشت.

وی به تغییر ذائقه مخاطبان اشاره کرد و افزود: نمی توانیم به گذشته باز گردیم، باید حرکت رو به جلو داشته باشیم، آمادگی استقبال از هرگونه نقد به رویکردهای جدید داریم. صدا و سیمای اصفهان آماده همکاری با هنرمندان و تهیه کنندگانی است که استانداردها و کیفیت لازم را در تولیدات خود رعایت کنند.

وی در مورد حمایت از تئاترهای اصفهان اظهار داشت: در حال حاضر تبلیغات تئاترهای اصفهان که مجوزهای لازم را کسب کرده‌اند در شبکه اصفهان رایگان است.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز اصفهان در این برنامه قول تست مجریگری از بین دانشجویان رشته مجری گری دانشگاه فرهنگ و هنر برای به کارگیری در برنامه های صدا و سیمای مرکز اصفهان را داد.

اصفهان مکتب ساز است

اصغر آذربایجانی قائم مقام صدا و سیمای مرکز اصفهان نیز اصفهان را شهر مکتاب خواند و اظهار کرد: اصفهان متاثر از زیست بومی فرهنگی است که می تواند مولف باشد. منابع انسانی غنی در دوره های مختلف سبب شده تا آوازه اصفهان در تمام دوران ها زبانزد باشد.

وی افزود: نگاه خلاقانه می تواند ذائقه مخاطب را فراهم آورد، صدا و سیمای اصفهان در دوره جدید قاب تصویر خود را باز کرده و از پوسته خود بیرون آمده، این ظرفیت فرصتی ارزشمند است که باید از سوی دانشجویان مغتنم شمرده شود. انتظار می رود جای خالی نگاه خلاقانه در تولیدات پر شود. نباید به مدرک گرایی بسنده کرد، دانشگاه فرهنگ و هنر زمینه نخبه پروری را دارد.

اصفهان پیشتاز تولیدات تلویزیونی در کشور

سید علی معصوم زاده دیگر معاون صدا  و سیمای مرکز اصفهان گفت: دوره ای اصفهان بیشترین تولید فیلم وسریال را در مراکز استان ها داشته است، در دوره جدید سعی می شد تا طرحها تله فیلم ها و سریال ها مورد توجه قرار بگیرد و ایده های مختلف در زمینه برنامه سازی مورد توجه قرار گرفته می شود.

وی در خصوص پوشش تئاترهای اصفهان گفت: اگر تئاترهای تولید شده پیش از تولید با استانداردهای پخش تلویزیونی هماهنگی انجام شود و سیمای اصفهان آمادگی دارد که تئاترها از شبکه اصفهان پخش شود.

سنگر تربیت پیشگامان خدمت

سید محمد دکتر قلمکاریان سرپرست دانشگاه فرهنگ و هنر اصفهان در این نشست اظهار کرد:  دانشگاه فرهنگ و هنر بیش از ۸۰۰۰ هزار فارغ التحصیل داشته که همگی در سنگر خدمت به جامعه از پیشگامان هستند.

وی با تجلیل به مقام معلمان از روحیه علمی شهید مطهری یاد و اظهار کرد: از سیره شهید مطهری می تواند به این نتیجه رسید که توسل به ائمه اطهار می تواند در ارتقای درجه علمی افراد تاثیرگذار باشد. امیدواریم بتوانیم از آموزه های و کتاب های شهید مطهری بهره ببریم.


Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.