تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۸
کد خبر : 10111

برگزاری برنامه “۹ شب، ۹:۰۰ شب” در باغ غدیر

برگزاری برنامه “۹ شب، ۹:۰۰ شب” در باغ غدیر

برگزاری برنامه “۹ شب، ۹:۰۰ شب” در باغ غدیر برنامه ۹ شب، ۹:۰۰ شب  با محوریت پایش سلامت از ۱۹ تا ۲۷ اردیبهشت در باغ غدیر میزبان علاقه مندان است. به گزارش دنیای اسرار:فریناز تولاییان با اعلام این خبر اظهار کرد: ماه رمضان فرصت خوبی برای پایش سلامت است لذا  هدف از برگزاری این برنامه

Print Friendly, PDF & Email

برگزاری برنامه “۹ شب، ۹:۰۰ شب” در باغ غدیر

برنامه ۹ شب، ۹:۰۰ شب  با محوریت پایش سلامت از ۱۹ تا ۲۷ اردیبهشت در باغ غدیر میزبان علاقه مندان است.

به گزارش دنیای اسرار:فریناز تولاییان با اعلام این خبر اظهار کرد: ماه رمضان فرصت خوبی برای پایش سلامت است لذا  هدف از برگزاری این برنامه فرصت حضور، همکاری و تعامل بین تمام علاقه‌مندان به حوزه سلامت  بوده که به این منظور در این برنامه غرفه‌های پایش سلامت با همکاری دستگاه ها و ادارات مرتبط برپا شده است.

رییساداره توسعه سلامت سازمان فرهنگی ورزشی اجتماعی شهرداری اصفهان گفت: این غرفه هابا همکاری انجمن قلب، اورژانس، بیمارستان خورشید، معاونت بهداشت، بهزیستی، کمیتهامداد و Ngo های مرتبط راه اندازی شده است.

تولاییان با بیان اینکه در میان این غرفه ها، غرفه هایی برای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی هم وجود دارد، بیان کرد: در این غرفه ها بهزیستی و انجمن های مردم نهاد حضور دارند.

وی با اشاره به اینکه این برنامه هر شب از ساعت ۱۹ تا ۲۳ برگزار می‌شود، افزود: اجرای استندآپ، موزیک، تئاتر شاد با محوریت سلامت و همچنین ایجاد محله بازی‌های فکری و بومی برای سرگرمی از جمله بخش های جانبی این برنامه است.

وی گفت: با توجه به اینکه امسال دومین سال برگزاری این برنامه است سعی کرده ایم از تجربیات گذشته استفاده و نقاط ضعف و قوت برنامه را تقویت کنیم.

گفتنی است؛ برنامه ۹ شب، ۹:۰۰ شب، از ۱۹ تا ۲۷ اردیبهشت از ساعت ۱۹ تا ۲۳ در باغ غدیر با محوریت پایش سلامت میزبان علاقه مندان خواهد بود. 

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.