تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۸
کد خبر : 10111

برگزاری برنامه “۹ شب، ۹:۰۰ شب” در باغ غدیر

برگزاری برنامه “۹ شب، ۹:۰۰ شب” در باغ غدیر

برگزاری برنامه “۹ شب، ۹:۰۰ شب” در باغ غدیر برنامه ۹ شب، ۹:۰۰ شب  با محوریت پایش سلامت از ۱۹ تا ۲۷ اردیبهشت در باغ غدیر میزبان علاقه مندان است. به گزارش دنیای اسرار:فریناز تولاییان با اعلام این خبر اظهار کرد: ماه رمضان فرصت خوبی برای پایش سلامت است لذا  هدف از برگزاری این برنامه

Print Friendly, PDF & Email

برگزاری برنامه “۹ شب، ۹:۰۰ شب” در باغ غدیر

برنامه ۹ شب، ۹:۰۰ شب  با محوریت پایش سلامت از ۱۹ تا ۲۷ اردیبهشت در باغ غدیر میزبان علاقه مندان است.

به گزارش دنیای اسرار:فریناز تولاییان با اعلام این خبر اظهار کرد: ماه رمضان فرصت خوبی برای پایش سلامت است لذا  هدف از برگزاری این برنامه فرصت حضور، همکاری و تعامل بین تمام علاقه‌مندان به حوزه سلامت  بوده که به این منظور در این برنامه غرفه‌های پایش سلامت با همکاری دستگاه ها و ادارات مرتبط برپا شده است.

رییساداره توسعه سلامت سازمان فرهنگی ورزشی اجتماعی شهرداری اصفهان گفت: این غرفه هابا همکاری انجمن قلب، اورژانس، بیمارستان خورشید، معاونت بهداشت، بهزیستی، کمیتهامداد و Ngo های مرتبط راه اندازی شده است.

تولاییان با بیان اینکه در میان این غرفه ها، غرفه هایی برای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی هم وجود دارد، بیان کرد: در این غرفه ها بهزیستی و انجمن های مردم نهاد حضور دارند.

وی با اشاره به اینکه این برنامه هر شب از ساعت ۱۹ تا ۲۳ برگزار می‌شود، افزود: اجرای استندآپ، موزیک، تئاتر شاد با محوریت سلامت و همچنین ایجاد محله بازی‌های فکری و بومی برای سرگرمی از جمله بخش های جانبی این برنامه است.

وی گفت: با توجه به اینکه امسال دومین سال برگزاری این برنامه است سعی کرده ایم از تجربیات گذشته استفاده و نقاط ضعف و قوت برنامه را تقویت کنیم.

گفتنی است؛ برنامه ۹ شب، ۹:۰۰ شب، از ۱۹ تا ۲۷ اردیبهشت از ساعت ۱۹ تا ۲۳ در باغ غدیر با محوریت پایش سلامت میزبان علاقه مندان خواهد بود. 

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان