تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۱
کد خبر : 10178

پایش مستمر رضایتمندی مشتریان مخابرات منطقه اصفهان در راستای بهبود کیفیت خدمات

پایش مستمر رضایتمندی مشتریان مخابرات منطقه اصفهان در راستای بهبود کیفیت خدمات

پایش مستمر رضایتمندی مشتریان مخابرات منطقه اصفهان در راستای بهبود کیفیت خدمات به گزارش دنیای اسرار:ناصر مشایخی معاون تجاری و امور مشتریان مخابرات منطقه اصفهان : در سال۹۷ توانستیم با ارائه خدمات و سرویس های بهینه ،اهداف تعیین شده  در چشم انداز خود را محقق سازیم . به گزارش روابط عمومی مخابرات منطقه اصفهان، ناصر

Print Friendly, PDF & Email

پایش مستمر رضایتمندی مشتریان مخابرات منطقه اصفهان در راستای بهبود کیفیت خدمات

به گزارش دنیای اسرار:ناصر مشایخی معاون تجاری و امور مشتریان مخابرات منطقه اصفهان : در سال۹۷ توانستیم با ارائه خدمات و سرویس های بهینه ،اهداف تعیین شده  در چشم انداز خود را محقق سازیم .

به گزارش روابط عمومی مخابرات منطقه اصفهان، ناصر مشایخی در برنامه رادیویی چترارتباط ، با اشاره به تعداد مشترکان در بخش های مختلف مخابرات خاطر نشان کرد : مخابرات منطقه اصفهان در سال ۹۷ با بیش از ۶ میلیون مشترک تلفن همراه  در سطح استان  موفق به کسب رتبه نخست در بخش بازاریابی و فروش همراه اول در بین استان های هم گروه شد .

معاون تجاری و امور مشتریان مخابرات منطقه اصفهان افزود :  رضایتمندی مشتریان از خدمات و سرویس های ارائه شده یکی از شاخصه های مهم در اهداف تعیین شده از سمت شرکت مخابرات ایران بوده و در مخابرات منطقه اصفهان نیز  پایش مستمر رضایتمندی مشتریان به صورت ماهانه ، دوره ای و سالیانه در راستای بهبود کیفیت خدمات و سرویس ها در واحد تحلیل و سنجش مشتریان  صورت می پذیرد.

وی در پایان افزود : در سال گذشته  با ارتقاء نرم افزارCRM   به صورت متمرکز در بخش همراه اول ، تلفن ثابت و ADSL این امکان فراهم شد تا بتوانیم خدمات یکپارچه ای را با کیفیت و سرعت بیشتر ،در تمامی حوزه های ارتباطی به مشتریان ارائه دهیم.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.