پایش مستمر رضایتمندی مشتریان مخابرات منطقه اصفهان در راستای بهبود کیفیت خدمات
پایش مستمر رضایتمندی مشتریان مخابرات منطقه اصفهان در راستای بهبود کیفیت خدمات به گزارش دنیای اسرار:ناصر مشایخی معاون تجاری و امور مشتریان مخابرات منطقه اصفهان : در سال۹۷ توانستیم با ارائه خدمات و سرویس های بهینه ،اهداف تعیین شده در چشم انداز خود را محقق سازیم . به گزارش روابط عمومی مخابرات منطقه اصفهان، ناصر
پایش مستمر رضایتمندی مشتریان مخابرات منطقه اصفهان در راستای بهبود کیفیت خدمات
به گزارش دنیای اسرار:ناصر مشایخی معاون تجاری و امور مشتریان مخابرات منطقه اصفهان : در سال۹۷ توانستیم با ارائه خدمات و سرویس های بهینه ،اهداف تعیین شده در چشم انداز خود را محقق سازیم .
به گزارش روابط عمومی مخابرات منطقه اصفهان، ناصر مشایخی در برنامه رادیویی چترارتباط ، با اشاره به تعداد مشترکان در بخش های مختلف مخابرات خاطر نشان کرد : مخابرات منطقه اصفهان در سال ۹۷ با بیش از ۶ میلیون مشترک تلفن همراه در سطح استان موفق به کسب رتبه نخست در بخش بازاریابی و فروش همراه اول در بین استان های هم گروه شد .
معاون تجاری و امور مشتریان مخابرات منطقه اصفهان افزود : رضایتمندی مشتریان از خدمات و سرویس های ارائه شده یکی از شاخصه های مهم در اهداف تعیین شده از سمت شرکت مخابرات ایران بوده و در مخابرات منطقه اصفهان نیز پایش مستمر رضایتمندی مشتریان به صورت ماهانه ، دوره ای و سالیانه در راستای بهبود کیفیت خدمات و سرویس ها در واحد تحلیل و سنجش مشتریان صورت می پذیرد.
وی در پایان افزود : در سال گذشته با ارتقاء نرم افزارCRM به صورت متمرکز در بخش همراه اول ، تلفن ثابت و ADSL این امکان فراهم شد تا بتوانیم خدمات یکپارچه ای را با کیفیت و سرعت بیشتر ،در تمامی حوزه های ارتباطی به مشتریان ارائه دهیم.
برچسب ها :تلفن همراه ، دنیای اسرار ، مخابرات اصفهان ، مشتریان ، همراه اول اصفهان
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0