تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۸
کد خبر : 10223

۵۰۰ نفر از کارکنان شهرداری در مسابقات «جام رمضان» شرکت دارند/ برگزاری مسابقات در سه رشته ورزشی میان ۴۸ تیم

۵۰۰ نفر از کارکنان شهرداری در مسابقات «جام رمضان» شرکت دارند/ برگزاری مسابقات در سه رشته ورزشی میان ۴۸ تیم

همراهی  خانواده ها در مسابقات ورزشی کارکنان شهرداری برای نخستین بار ۵۰۰ نفر ازکارکنان شهرداری در مسابقات «جام رمضان» شرکت دارند/ برگزاری مسابقات در سه رشتهورزشی میان ۴۸ تیم   مدیرکل سرمایه انسانی شهرداری اصفهان گفت: ۵۰۰ نفر از کارکنان شهرداری اصفهان در قالب ۴۸ تیم در سه رشته ورزشی در مسابقات «جام رمضان» شرکت

Print Friendly, PDF & Email

همراهی  خانواده ها در مسابقات ورزشی کارکنان شهرداری برای نخستین بار

۵۰۰ نفر ازکارکنان شهرداری در مسابقات «جام رمضان» شرکت دارند/ برگزاری مسابقات در سه رشتهورزشی میان ۴۸ تیم  

مدیرکل سرمایه انسانی شهرداری اصفهان گفت: ۵۰۰ نفر از کارکنان شهرداری اصفهان در قالب ۴۸ تیم در سه رشته ورزشی در مسابقات «جام رمضان» شرکت کردند. 

به گزارش دنیای اسرار، سید محمود حسینی با اشاره به برگزاری مسابقات ورزشی ویژه کارکنان شهرداری اصفهان در قالب «جام رمضان»، اظهار کرد: این مسابقات در سه رشته ورزشی والیبال ساحلی، والیبال چهار نفره و فوتبال چمن مصنوعی در حال برگزاری است.

وی با بیاناینکه این مسابقات هر شب ساعت ۲۱ بعد از اذان مغرب و افطار در مجموعه ورزشی روبازتمدن واقع در  پل تمدن اصفهان برگزار میشود، تصریح کرد: شرکت کنندگان در مسابقات جام رمضان از میان کارکنان شهرداری، شرکتها، معاونت ها، مناطق و سازمان های شهرداری هستند.

مدیرکل سرمایه  انسانی شهرداری اصفهان افزود: ۴۸ تیم ورزشی در این مسابقات شرکت کرده اند که شامل۵۰۰ نفر از کارکنان شهرداری است.

وی بیان کرد: برایبرگزاری این مسابقات چهار زمین ویژه والیبال ساحلی، والیبال چهار نفره، زمین چمنمصنوعی و زمین بازی فرزندان کارکنان شهرداری آماده سازی شده است تا در کنارکارکنان، فرزندان آنها نیز در قالب طرحی که امسال خانه خلاقیت و بازی های فکریشهرداری اجرایی کرده است، مشغول بازی شوند.

حسینی افزود: طبق برنامه ریزی هایی که امسال صورت گرفت، بر اساس طرح «بعد از افطار با خانواده، با ورزش» کارکنان می توانند همراه با خانواده در مجموعه ورزشی تمدن حضور یابند تا در زمان هایی که کارکنان شهرداری به دلیل حضور در مسابقات جام رمضان در خانه حضور ندارند، همسر و فرزندان در کنار آن ها باشند.

وی تصریح کرد: این مسابقات تا دوم خرداد ماه برگزار می شود و از سوم تا هشتم خرداد به دلیل تقارن با لیالی قدر و شهادت حضرت علی (ع) تعطیل است. با از سرگیری برگزاری مسابقات، رده بندی فینال رشته های والیبال ساحلی، والیبال چهار نفره و فوتبال هم ۱۱ خردادماه برگزار می شود.  

مدیرکل سرمایهانسانی شهرداری اصفهان همچنین از برگزاری مسابقات وی‍ژه بانوان بعد از ماه مبارک رمضان در رشته های والیبال ساحلی و والیبال چهار نفره خبر داد.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.