تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۸
کد خبر : 10399

ارائه ۲۵۵هزار خدمت امدادی توسط مرکز تلفن ۱۹۴ در سطح کلانشهر اصفهان

ارائه ۲۵۵هزار خدمت امدادی توسط مرکز تلفن ۱۹۴ در سطح کلانشهر اصفهان

ارائه ۲۵۵هزار خدمت امدادی توسط مرکز تلفن ۱۹۴ در سطح  کلانشهر اصفهان پاسخ به سوالات شهروندان و مشترکین شرکت گاز همواره دغدغه این شرکت بوده واز آنجایی که رعایت نکردن مسائل ایمنی در حوزه گاز صدمات مالی و جانی جبران ناپذیری بر جای می گذارد، فقدان یک واحد پاسخگویی به درخواست های امدادی به همشهریان

Print Friendly, PDF & Email

ارائه ۲۵۵هزار خدمت امدادی توسط مرکز تلفن ۱۹۴ در سطح  کلانشهر اصفهان

پاسخ به سوالات شهروندان و مشترکین شرکت گاز همواره دغدغه این شرکت بوده واز آنجایی که رعایت نکردن مسائل ایمنی در حوزه گاز صدمات مالی و جانی جبران ناپذیری بر جای می گذارد، فقدان یک واحد پاسخگویی به درخواست های امدادی به همشهریان و مشترکین شرکت گاز در شرایط اضطراری، مسئولین را بر آن داشت تا با راه اندازی یک سامانه سراسری و جامع موسوم به “سامانه تلفنی امداد و پیام۱۹۴” در طریق بستر AVL وIVR روند خدمات رسانی به مردم را سریعتر، آسانتر و مطمئن تر  انجام دهند. از این رو از سال۹۳ این سامانه در شرکت گاز استان اصفهان راه اندازی و فعال و متدرجاً تکمیل شده است.


به گزارش دنیای اسراربه نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان اصفهان، سید مصطفی  علوی، مدیرعامل شرکت گاز استان  اصفهان، درخصوص عملکرد این مرکز طی سال گذشته گفت: بالغ بر ۲۵۵هزار مورد خدمت توسط این مرکزبه مشترکین سطح شهر اصفهان ارائه شده است.

وی، افزود: از مجموع ۱۲۳ هزار و ۵۸۹  تماس گرفته شده با مرکز ۱۹۴ شرکت گاز استان اصفهان در سال ۹۷، بالغ بر۷۸هزار و ۳۲۱ تماس غیر عملیاتی و ۴۵ هزار و ۲۶۸ تماس منجربه عملیات امدادی شده است.

مهندس علوی، گفت: همچنین، بالغ بر ۱۳۱ هزار و ۴۲۰ خدمت مربوط به وصل گاز پس از اتمام تعمیرات، ۳۳ هزار و ۸۰۸ تماس عادی، ۱۰ هزار و ۸۸۰ تماس فوری و ۵۸۰  تماس جزء تماس های خیلی فوری بوده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان، تصریح کرد: این مرکز پل ارتباطی مردم با شرکت گاز است که با پاسخگویی به سوالات و مشکلات مردم در حال خدمت رسانی به آنان می باشد.

علوی، افزود:  نحوه ی پاسخگویی بدین صورت است که هر فردی طی تماس با این مرکز، بر اساس ضرورت و نوع سوال و مشکل خود در کمترین زمان و بهترین صورت ممکن راهنمایی می گردد.

وی، گفت: برخی مشکلات و سوالات با راهنمایی اپراتورهای مستقر در مرکز به صورت شفاهی پاسخ داده می شود، اما در برخی موارد نیاز به اعزام نیروهای امدادی در محل حادثه است که در این صورت، اپراتور سامانه ۱۹۴ ابتدا اطلاعات و آدرس کامل مشترک را اخذ و در سیستم ثبت کرده، سپس به صورت آنلاین اطلاعات کامل مشترک به سیستم رایانه نزدیک ترین  خودرو به محل حادثه ارسال و امدادگران با حضور سریع در محل حادثه اقدام به امدادرسانی یا برطرف کردن مشکل می کنند.

این مقام مسئول، اظهار داشت: سامانه ۱۹۴ با بهره گیری از نیروهای امداد موتورسوار، باتوجه به ترافیک موجود در سطح کلان شهر اصفهان، زمان امدادرسانی را به حداقل ممکن رسانده است که این اقدام احتمال بروز خطرات را به طور چشمگیری کاهش می دهد لذا برای اطلاع از شرایط حاکم در محل حادثه در کوتاهترین زمان ممکن، تمامی موتورهای امدادی مجهز به سیستم موقعیت یاب آنلاین(GPS) می باشند که تمام فعالیت های آنها از طریق مرکز پیام ۱۹۴، رصد و گزارش کار آنها بصورت آنلاین در سیستم ثبت می گردد.

مهندس علوی ، ادامه داد: اپراتورهای مستقر در سامانه مرکز کنترل و فوریت های گاز ۱۹۴ در تمام ساعات شبانه روز به صورت تمام وقت آماده پاسخگویی به سوالات و مشکلات مردم هستند، سیستم تلفنی این مرکز، مجهز به ثبت تمامی مکالمات شهروندان است که این امکان باعث می شود در صورت نارضایتی افراد از نحوه ی پاسخگویی اپراتور، مراتب فقط توسط مسول مربوطه بازبینی و نسبت به رفع مشکل اقدام شود، درضمن دسترسی به این مکالمات، کاملاً محرمانه وفقط با اجازه مدیران ارشد انجام می شود.

گفتنی است، مشارکت در مانور امنیت و آرامش با فراخوان نیروی انتظامی،مشارکت در مانور امداد و نجات و اسکان اضطراری با فراخوان شهرداری، برگزاری مانور آمادگی و مقابله با بحران با فراخوان مرکز کنترل و فوریت های گاز،مشارکت در مانور امنیت زندان با فراخوان سازمان زندان ها ، مشارکت در همایش هلال احمر، استقرارو آماده باش خودروهای امدادی در راهپیمایی ۲۲ بهمن و روز جهانی قدس ،مراسم تشییع شهدای امنیت وهمکاری و ارتباط مستمر با ارگان های عملیاتی و امدادی (آتش نشانی،نیروی انتظامی،هلال احمر،شهرداری و…) از مهمترین اقدامات مشارکتی وعمومی این مرکز در سال گذشته بوده است.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.