تاریخ انتشار : شنبه ۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۷
کد خبر : 10602

چهاردهمین جشنواره روابط عمومی در سال ۹۸ با برتری و سرآمدی شرکت توزیع برق اصفهان در تمام شاخص ها

چهاردهمین جشنواره روابط عمومی در سال ۹۸ با برتری و سرآمدی شرکت توزیع برق اصفهان در تمام شاخص ها

چهاردهمین جشنواره روابط عمومی در سال ۹۸ با برتری و سرآمدی شرکت توزیع برق اصفهان در تمام شاخص ها به گزارش دنیای اسرار: شرکت توزیع برق اصفهان در ۹ محور نو آوری و فعالیت های پیشرو، برنامه ریزی و ارزیابی ،تحقیق و پژوهش ،ارتباطات رسانه ای ،اطلاع رسانی و افکارسنجی ،روابط عمومی دیجیتال ،محتوا سازی

Print Friendly, PDF & Email

چهاردهمین جشنواره روابط عمومی در سال ۹۸ با برتری و سرآمدی شرکت توزیع برق اصفهان در تمام شاخص ها

به گزارش دنیای اسرار: شرکت توزیع برق اصفهان در ۹ محور نو آوری و فعالیت های پیشرو، برنامه ریزی و ارزیابی ،تحقیق و پژوهش ،ارتباطات رسانه ای ،اطلاع رسانی و افکارسنجی ،روابط عمومی دیجیتال ،محتوا سازی ،رویداد پردازی ،مسئولیت اجتماعی حائز رتبه برتر گردید . برتری در تمام شاخص ها موجب شد تا باب گفتگو را با مهندس محمد علی اکبری مدیر دفتر روابط عمومی شرکت توزیع برق اصفهان داشته باشیم و از فعالیتهای این دفتر در سال ۹۷ جویا شویم .
وی به نقش مهم و اثرگذار روابط عمومی بر روی مناسبات اجتماعی و تعاملات جامعه و سازمان ها  اشاره کرد و گفت : روابط عمومی آیینه تمام نمای سازمانها می باشد و حافظ منافع دستگاه مربوطه و مردمی است که با آن سر و کار دارند
وی به عملکرد دفتر روابط عمومی اشاره کرد و گفت :در راستای تعهدات سازمانی و عمل به مسولیت اجتماعی تولید بیش از ۴۰۰۰ دقیقه برنامه رادیویی و تلوزیونی و بیش از ۵۰ موشن گرافیک در سال ۹۷ در خصوص مدیریت مصرف برق و حضور گسترده در فضای مجازی و جریان سازی های خبری با برگزاری نشست های خبری و همچنین  از طریق شبکه های اجتماعی نشان از جدیت این واحد سازمانی در ایجاد اعتماد و آگاهی سازی اجتماعی داشته است، ایجاد سامانه های متعدد  نیز توانسته رضایت داخلی و بیرونی سازمان را جلب نماید مانند  سامانه CRM(سامانه مدیریت ارتباط با مشتری) که تمامی درخواست ها و گلایه های مردمی را به شیوه ها مختلف دریافت و به صورت هوشمند و خودکار به واحدهای مختلف ارجاع، رسیدگی و پاسخ دهی می کند.
وی در ادامه به دیگر نرم افزارهای کاربردی و اجرایی این دفتر اشاره کرد و گفت :نرم افزار آرشیو که مستندات صوتی، تصویری و مکتوب روابط عمومی را در قالبی ساده و جذاب برای تمامی همکاران قابل استفاده  و شرایطی را ایجاد نموده تا همکاران بدون مراجعه به دفتر روابط عمومی در هر کجای سازمان بتوانند به  تمام عکس ها و فیلم های سازمانی دسترسی داشته باشند .سامانه پژوهش و افکار سنجی  نیز از دیگر سامانه های موثر در تکریم ارباب رجوع بوده که تمام خدمات ارائه شده از سوی شرکت را پس از پایان هر خدمت نظر سنجی و مغایرت های آن نیز به صورت مصاحبه ی عمیق بررسی و اصلاحات آن پیگیری می کند 
وی به دریافت تندیس و لوح های مختلف روابط عمومی در جشنواره ها و سمپوزیوم های مختلف در سال گذشته پرداخت و تصریح کرد   : روابط عمومی برتر در رشته ی مدیریت راهبردی روابط عمومی در پانزدهمین جشنواره برترین روابط عمومی های ایران، رتبه برتر در سیزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی، رتبه های برتر در سیزدهمین جشنواره روابط عمومی استان اصفهان در رشته های برنامه ریزی، پژوهش، افکارسنجی، نوآوری،فعالیت های خلاقانه، روابط عمومی الکترونیک و ارتباطات رسانه ای و تقدیر ویژه از فعالیت های دینی و فرهنگی این دفتر در سطح شرکت توانیر،تقدیر ستاد اقامه نماز استان و کسب رتبه های برتر قرآنی کشور، مهر تاییدی است بر  توانمندی و تخصص کارشناسان و فعالیت های مدون و با برنامه ی روابط عمومی شرکت توزیع برق اصفهان که به طور قطع با حمایت های مدیر عامل محترم شرکت و همراهی تمام کارکنان شرکت میسر شده است . 
وی در پایان خاطر نشان کرد :امید است  با یاری گرفتن از خداوند متعال و با برنامه ریزی دقیق در حوزه ارتباطات و روابط عمومی و همراهی  بیش از پیش  همکاران  به موفقیت های روزافزون دست یابیم.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.