تاریخ انتشار : شنبه ۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۴
کد خبر : 10650

برپایی ۳۰۰ پایگاه ثبت‌نام حامی ایتام در استان اصفهان

برپایی ۳۰۰ پایگاه ثبت‌نام حامی ایتام در استان اصفهان

برپایی ۳۰۰ پایگاه ثبت‌نام حامی ایتام در استان اصفهان بیش از ۳۰۰ پایگاه ثبت حامی ایتام و فرزندان نیازمند در مساجد، محل‌های برگزاری مراسم ملکوتی احیای لیالی قدر و مراکز نیکوکاری توسط کمیته امداد در سراسر استان اصفهان بر پا خواهد شد. به گزارش دنیای ا سراربه نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته

Print Friendly, PDF & Email

برپایی ۳۰۰ پایگاه ثبت‌نام حامی ایتام در استان اصفهان

بیش از ۳۰۰ پایگاه ثبت حامی ایتام و فرزندان نیازمند در مساجد، محل‌های برگزاری مراسم ملکوتی احیای لیالی قدر و مراکز نیکوکاری توسط کمیته امداد در سراسر استان اصفهان بر پا خواهد شد.

به گزارش دنیای ا سراربه نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد اصفهان، محمدرضا متین پور، مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان بابیان اینکه ایتام و فرزندان نیازمند سال‌هاست که در طرح‌های اکرام و فرزندان محسنین، تحت حمایت منظم نیکوکاران قرار می‌گیرند، گفت: در حال حاضر ۲۴ هزار و ۴۶۶ فرزند یتیم و نیازمند تحت حمایت کمیته امداد اصفهان قرار دارند که ۱۷ هزار و ۳۳۶ نفر از این فرزندان تحت حمایت نیکوکاران اصفهانی قرار دارند و ۷۱۳۰ فرزند نیازمند در حال حاضر فاقد حامی هستند.
وی بابیان اینکه پانزدهم تا بیست و یکم ماه مبارک رمضان برای تأکید ویژه بر دستگیری از ایتام و فرزندان نیازمند، هفته اکرام نام‌گذاری شده است، گفت: در این هفته بیش از ۳۰۰ پایگاه برای ثبت حامیان در مساجد، محل‌های برگزاری مراسم ملکوتی احیای لیالی قدر و مراکز نیکوکاری در سراسر استان توسط کمیته امداد بر پا خواهد شد و پیونددهنده قلب‌های بزرگ نیکوکاران اصفهانی با دستان کوچک فرزندان یتیم و نیازمند خواهند بود.
متین پور افزود: علاوه بر این در روز ۲۱ ماه مبارک رمضان چندین پایگاه ویژه در شهر اصفهان و دفاتر و پایگاه‌های کمیته امداد در شهرستان‌ها، برای ثبت‌نام حامیان ایتام و فرزندان محسنین برپا خواهد شد.
وی پایگاه‌های ویژه ثبت‌نام حامی در روز شهادت امام علی (ع) در شهر اصفهان را چهار پایگاه اعلام کرد و گفت: این پایگاه‌ها در محل اداره کل کمیته امداد استان اصفهان واقع در خیابان فردوسی، مسجد نورباران واقع در چهارراه نورباران، گلستان شهدا و همچنین مرکز حفظ و نشر آثار امام خمینی (ره) در ضلع جنوبی پل خواجو بر پا می‌شوند.
متین پور تأکید کرد: مردم عزیز اصفهان می‌توانند با پرداخت هر مبلغی در طرح اکرام ایتام و فرزندان محسنین شرکت کنند و قدمی برای رضایت خداوند متعال و اقتدا به سیره یتیم‌نواز مولی الموالی، علی (ع) بردارند. همچنین نیکوکاران و خیرانی که امکان مراجعه حضوری برای ثبت‌نام در این طرح‌ها را ندارند می‌توانند با مراجعه به تارنمای mohsenin.ir در این امر خیر و سنت حسنه علوی مشارکت کنند.
انتهای پیام

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.