تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۶
کد خبر : 11044

تبادل اطلاعات وآرای مسیر توسعه در جامعه

تبادل اطلاعات وآرای مسیر توسعه در جامعه

رئیس دپارتمان اطلاعات وارتباطات اصفهان عنوان کرد: تبادل اطلاعات وآرای مسیر توسعه در جامعه  به گزارش دنیای اسرار:با تبادل اطلاعات و آراء  و بررسی وتحلیل دیدگاه ها و نگرش هاست که توسعه در جامعه، مسیر واقعی خود را پیدا می کند. اینامر برای علوم اطلاعات و ارتباطات که هسته اصلی آن را گفت و گوی

Print Friendly, PDF & Email

رئیس دپارتمان اطلاعات وارتباطات اصفهان عنوان کرد:

تبادل اطلاعات وآرای مسیر توسعه در جامعه

 به گزارش دنیای اسرار:با تبادل اطلاعات و آراء  و بررسی وتحلیل دیدگاه ها و نگرش هاست که توسعه در جامعه، مسیر واقعی خود را پیدا می کند. اینامر برای علوم اطلاعات و ارتباطات که هسته اصلی آن را گفت و گوی آزاد و بدون واسطهشکل می‌دهد، بسیار ضروری و حیاتی است .

هادی زمانی رئیس دپارتمان  اطلاعات و ارتباطات اصفهان ضمن بیان این مطلب، گفت: ما مشکلات بسیار زیادی در جامعه داریم که بخش قابل توجهی از آنها به عدم آموزش و توانایی افراد در برقراری ارتباط برمی گردد و لذا اطلاعات ما به دلیل انتقال ناقص آن در فرایند های ارتباطی دچار سوءتفاهم  و خطاست و تصمیمات منتج شده از آن نیز در مسیر درست قرار ندارد.

 مدیر عامل خانه ارتباطات استان اصفهان هدف از تاسیساین خانه را ترویج فرهنگ گفت‌وگوی بین فردی در جامعه و افزایش آگاهی و دانش عمومی نسبتبه ساز و کارها و فرایندهای ارتباطی عنوان نمود.

هادی زمانی در این خصوص گفت: تنها زمانی که همه به یک اندازه قدرت صحبت کردن داشته باشند و دو برابر هم قدرت و توانایی شنیدن،  آن موقع باید منتظر رویدادهای خوبی در جامعه باشیم.

اساس ارتباطات احتراممتقابل است و احترام در روابط انسانی زمانی رخ می‌دهد که همدیگر را بشناسیم و شناخت تنها از طریق گفت‌وگو حاصل می شود. خوب صحبت کنیم. خوب سوال کنیم و خوب گوش دهیم. متاسفانهما قدرت شنوایی پایینی داریم. صداها را می‌شنویم اما معانی را درک نمی کنیم.برای همین خانه ارتباطات سه استراتژی پیوسته را دنبال می نماید. استراتژی اول برگزاری سلسله سمینارهای آموزشی با عنوان دوشنبه های ارتباطی است. اساس این جلسات را اولین فارغ التحصیلان DBA روابط عمومی بنیان گذاشتند که هدفش دعوت از اساتید مولف و طرح دیدگاه‌های علمی روز در حوزه دانش علوم اطلاعات و ارتباطات است این سلسله جلسات که سومین دوره خود رابا همکاری مدیر بیمه پاسارگاد ، مهندس زیارتی تجربه می‌کند در اولین جلسه خود میزبان دکتر رضا اسماعیلی، استاد ارتباطات، نویسنده و روزنامه نگار و استاد برجسته هیئت علمی دانشگاه با موضوع ارتباطات و توسعه است.لازم به ذکر است که علت انتخای بیمه پاسارگاد ، توانمندی ، پاسخگویی و ارایه خدمات مطلوب آن و برخورداری از مدیریت ارتباطی و ناب می باشد.

استراتژی دوم سلسله نشست های هم اندیشی اساتید ارتباطات و متخصصان و کارشناسان روابط عمومی و ارتباطات است. این هم اندیشی که چهارمین جلسه خود را به میزبانی اداره کل صنعت معدن و تجارت استان اصفهان تجربه می‌کند، اهدافی چون گفتگوی آزاد و علمی ،تبادل آراء و تضارب اندیشه ها و خلق دیدگاه های جدید را در کنار همگرایی دانشگاه و سازمان ها و نهادها دنبال می‌کند.

طراح فرضیه روابط عمومی زندگی و دارنده عنوان برتر بیست و نهمین کنکور بین المللی روابط عمومی پاریس همگرایی و همبستگی روابط عمومی ، رسانه و دانشگاه را در حوزه علوم اطلاعات و ارتباطات در شاخه های دانش روابط عمومی ، روزنامه نگاری، ارتباطات انسانی،فناوری اطلاعات و مدیریت ناب را تنها راه توانمندی و توسعه این علم مطرح کرده و هدف اصلی خانه ارتباطات را ایجاد یکپارچگی بین شاخه های این علم دانست.


Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.