تاریخ انتشار : شنبه ۱ تیر ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۷
کد خبر : 11257

از توان و ابزارهای دستگاه دیپلماسی کشور برای جذب سرمایه گذار در اصفهان استفاده می کنیم

از توان و ابزارهای دستگاه دیپلماسی کشور برای جذب سرمایه گذار در اصفهان استفاده می کنیم

از توان و ابزارهایدستگاه دیپلماسی کشور برای جذب سرمایه گذار در اصفهان استفاده می کنیم شهردار اصفهان گفت: در هفته گذشته رویدادهای ویژه بین المللی در اصفهان رقم خورد که این هفته هم ادامهدارد. در طول هفته گذشته وزیر انرژی روسیه، وزیر نیروی ایران، وزیران امور خارجه ایرانو ترکیه و معاون رئیس جمهور در اصفهان

Print Friendly, PDF & Email

از توان و ابزارهایدستگاه دیپلماسی کشور برای جذب سرمایه گذار در اصفهان استفاده می کنیم

شهردار اصفهان گفت: در هفته گذشته رویدادهای ویژه بین المللی در اصفهان رقم خورد که این هفته هم ادامهدارد. در طول هفته گذشته وزیر انرژی روسیه، وزیر نیروی ایران، وزیران امور خارجه ایرانو ترکیه و معاون رئیس جمهور در اصفهان حضور پیدا کردند که مذاکرات خوبی با آنها داشتیم. 

به گزارش  دنیای اسرار، قدرت اله نوروزی در ارتباط زنده تلفنی با برنامه «سلام اصفهان» اظهار کرد: از توان و ابزارهای دستگاه دیپلماسی کشور برای جذب سرمایه گذار در اصفهان استفاده می کنیم. در جریان سفیر وزیر امور خارجه ترکیه به اصفهان، در زمینه سرمایه گذاری در شهر اصفهان مذاکرات خوبی داشتیم و قرار شد مذاکرات با ترکیه در حوزه سرمایه گذاری و گردشگری را ادامه دهیم. همچنین در جریان سفر دکتر ظریف به اصفهان، مذاکراتی برای استفاده از ابزارهای دیپلماسی کشور برای جذب سرمایه گذار در شهر اصفهان انجام شد که خوشبختانه نتایج خوبی داشت.

وی با اشاره به رونمایی و آغاز رسمی طرح اصفهان ۲۰۲۰ با حضور معاون رییس جمهور گفت: یکی از برنامه های هفته گذشته رونمایی از طرح «اصفهان ۲۰۲۰» بود. طرح اصفهان ۲۰۲۰ فرصت بزرگی برای همسویی تمام ظرفیت‌های شهر در مسیر تحول گردشگری است. شهرداری اصفهان آماده مشارکت و همراهی با تمام بخش‌ها در تحقق طرح «اصفهان ۲۰۲۰» است و انتظار می رود تمام دستگاه ها با همکاری یکدیگر این اتفاق بزرگ را رقم بزنند.

وی ادامه داد: گردشگری اولویت بزرگ شهر اصفهان است. امسال باید تمام بخش‌های دولتی، عمومی و خصوصی در پروژه ۲۰۲۰ فعال شوند تا گردشگری به عنوان مهمترین عامل رونق کسب و کار و اشتغال در شهر، توسعه پیدا کند.

وی اظهار داشت: در شب های گذشته چند برنامه در پردیس هنر و باغ غدیر برگزار شد که دیشب در هر دو برنامه حضور پیدا کردم. افراد زیادی در این برنامه ها حضور پیدا کرده بودند که امیدوارم این برنامه ها برای افزایش شور و نشاط اجتماعی مردم ادامه یابد.      

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.