تاریخ انتشار : دوشنبه ۳ تیر ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۱
کد خبر : 11409

دستگیری مالخر میلیاردی اماکن خصوصی در “اصفهان”

دستگیری مالخر میلیاردی اماکن خصوصی در “اصفهان”

دستگیری مالخر میلیاردی اماکنخصوصی در “اصفهان” به گزارش دنیای اسرار: سرپرست پلیس آگاهی استان از شناسایی و دستگیری مالخر اماکن خصوصی وکشف ۴ میلیارد ریال اموال مسروقه خبر داد. سرهنگ “حسین ترکیان” در گفت وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت: در پی وصول خبری مبنی بر خرید و فروش اموال مسروقه توسط فردی

Print Friendly, PDF & Email

دستگیری مالخر میلیاردی اماکنخصوصی در “اصفهان”

به گزارش دنیای اسرار: سرپرست پلیس آگاهی استان از شناسایی و دستگیری مالخر اماکن خصوصی وکشف ۴ میلیارد ریال اموال مسروقه خبر داد.

سرهنگ “حسین ترکیان” در گفت وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت: در پی وصول خبری مبنی بر خرید و فروش اموال مسروقه توسط فردی در شهر اصفهان رسیدگی به موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی های بعمل آمده مشخص شد این فرد اموال مسروقه اماکن خصوصی را از سارقان خریداری می کرده است که هماهنگی قضائی برای دستگیری او انجام شد.

سرهنگ ترکیان با اشاره به دستگیری او بیان داشت : اموال مسروقه کشف شده از مخفیگاه متهم توسط کارشناسان ۴ میلیارد ریال ارزش گذاری شده است. سرپرست پلیس آگاهی اصفهان در پایان از تحویل متهم به مراجع قضائی خبر دادو از شهروندان خواست ، اخبار و موضوع های مشکوک را از طریق تماس با سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.