تاریخ انتشار : پنجشنبه ۶ تیر ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۷
کد خبر : 11503

۷۵کیلو حشیش در میان شعله های آتش

۷۵کیلو حشیش در میان شعله های آتش

۷۵کیلو حشیش درمیان شعله های آتش به گزارش دنیای اسرار:فرمانده انتظامی شهرستان “نائین” از کشف ۷۵ کیلو حشیش در صندوق عقب سواری ۴۰۵ که براثر تصادف آتش گرفته بود، خبر داد. سرهنگ “ایرج کاکاوند” درگفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس بیان داشت: ساعت ۶ بعد از ظهر روز گذشته ماموران انتظامی و پلیس

Print Friendly, PDF & Email

۷۵کیلو حشیش درمیان شعله های آتش

به گزارش دنیای اسرار:فرمانده انتظامی شهرستان “نائین” از کشف ۷۵ کیلو حشیش در صندوق عقب سواری ۴۰۵ که براثر تصادف آتش گرفته بود، خبر داد.

سرهنگ “ایرج کاکاوند” درگفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس بیان داشت: ساعت ۶ بعد از ظهر روز گذشته ماموران انتظامی و پلیس راه “نائین” از آتش گرفتن یک سواری پژو ۴۰۵ در محور “چوپانان-انارک” مطلع و بلافاصله به محل اعزام شدند.

وی با بیان اینکه در این حادثه سواری پژو با تریلی دانگ فنگ تصادف کرده و آتش می گیرد، گفت: متاسفانه راننده و سرنشین آن در آتش سوختند.

سرهنگ کاکاوند اظهار داشت: در بازرسی ازصندوق عقب این خودرو ۷۵ کیلو حشیش از میان شعله های آتش کشف و توقیف شد.فرمانده انتظامی شهرستان نائین با اشاره به اینکهاجساد به پزشکی قانونی انتقال داده شدند، خاطر نشان کرد: علت وقوع این حادثهرانندگی توسط کارشناسان پلیس راه در دست بررسی است و اعلام خواهد شد.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.