تاریخ انتشار : پنجشنبه ۶ تیر ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۷
کد خبر : 11503

۷۵کیلو حشیش در میان شعله های آتش

۷۵کیلو حشیش در میان شعله های آتش

۷۵کیلو حشیش درمیان شعله های آتش به گزارش دنیای اسرار:فرمانده انتظامی شهرستان “نائین” از کشف ۷۵ کیلو حشیش در صندوق عقب سواری ۴۰۵ که براثر تصادف آتش گرفته بود، خبر داد. سرهنگ “ایرج کاکاوند” درگفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس بیان داشت: ساعت ۶ بعد از ظهر روز گذشته ماموران انتظامی و پلیس

Print Friendly, PDF & Email

۷۵کیلو حشیش درمیان شعله های آتش

به گزارش دنیای اسرار:فرمانده انتظامی شهرستان “نائین” از کشف ۷۵ کیلو حشیش در صندوق عقب سواری ۴۰۵ که براثر تصادف آتش گرفته بود، خبر داد.

سرهنگ “ایرج کاکاوند” درگفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس بیان داشت: ساعت ۶ بعد از ظهر روز گذشته ماموران انتظامی و پلیس راه “نائین” از آتش گرفتن یک سواری پژو ۴۰۵ در محور “چوپانان-انارک” مطلع و بلافاصله به محل اعزام شدند.

وی با بیان اینکه در این حادثه سواری پژو با تریلی دانگ فنگ تصادف کرده و آتش می گیرد، گفت: متاسفانه راننده و سرنشین آن در آتش سوختند.

سرهنگ کاکاوند اظهار داشت: در بازرسی ازصندوق عقب این خودرو ۷۵ کیلو حشیش از میان شعله های آتش کشف و توقیف شد.فرمانده انتظامی شهرستان نائین با اشاره به اینکهاجساد به پزشکی قانونی انتقال داده شدند، خاطر نشان کرد: علت وقوع این حادثهرانندگی توسط کارشناسان پلیس راه در دست بررسی است و اعلام خواهد شد.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان