تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۸ تیر ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۴
کد خبر : 11702

ذوب آهن اصفهان در صف اول مبارزه با تحریم است

ذوب آهن اصفهان در صف اول مبارزه با تحریم است

دکتر غلامرضاسلیمانی مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری صدر تأمین ذوب آهن اصفهان در صف اول مبارزه با تحریم است به گزارش دنیای اسرار:دکتر غلامرضا سلیمانی مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری صدر تأمین و هیأت همراه ضمن حضور در ذوب آهن اصفهان و بازدید از خط تولید و پروژه های مختلف از جمله پروژه PCI ( تزریق پودر

Print Friendly, PDF & Email

دکتر غلامرضاسلیمانی مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری صدر تأمین

ذوب آهن اصفهان در صف اول مبارزه با تحریم است

به گزارش دنیای اسرار:دکتر غلامرضا سلیمانی مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری صدر تأمین و هیأت همراه ضمن حضور در ذوب آهن اصفهان و بازدید از خط تولید و پروژه های مختلف از جمله پروژه PCI ( تزریق پودر زغال به کوره بلند) ، با مهندس منصور یزدی زاده مدیرعامل و تنی چند از مسئولین این شرکت دیدار و گفتگو نمودند .

وی در این بازدید گفت : ذوب آهن یکی از نمادهای اصلی عظمت و هویت صنعت این کشور است که دستاوردهای بزرگی همچون تولید ریل و تربیت نیروی انسانی متخصص برای کشور به ارمغان آورده است.

مدیرعامل صدر تامین افزود : این شرکت در مسیر خوبی قرار دارد و به ویژه در دو سال اخیر موفقیت های مهمی کسب نموده است .

دکتر سلیمانی پس از بازدید از پروژه PCI گفت : عملکرد ذوب آهن در این پروژه و زحماتی که تلاشگران این شرکت برای پیشبرد آن در شرایط تحریم های ظالمانه متحمل شده اند ، ارزنده و غرورآفرین است و همچنین نشانگر برخورداری این شرکت از تکنولوژی های مدرن در صنعت فولاد می باشد .

وی مهمترین مشکل کنونی این شرکت را تأمین مواد اولیه و به ویژه سنگ آهن دانست و گفت : مجموعه دولت ، سازمان تأمین اجتماعی ، هلدینگ شستا و شرکت صدرتأمین  برای حل این مشکل عزم خود را جزم کرده اند و تصمیم اخیر دولت برای اختصاص سنگ آهن به این شرکت ، یک گام مثبت است ، اما این مشکل باید ریشه ای حل شود .

مدیرعامل صدر تأمین افزود : ذوب آهن مشکلات داخلی خود برای افزایش تولید  را به خوبی حل کرده است و لذا با تأمین سنگ آهن شاهد شکوفایی این مجتمع عظیم صنعتی خواهیم بود .

دکتر سلیمانی ، از تلاشگران ذوب آهن اصفهان به دلیل تولید محصولات جدید از جمله ریل ملی نیز قدردانی نمود و گفت : در این بازدید ، محموله های ریل تولید شده در ذوب آهن را مشاهده کردم هرچند هنوز عده ای این موفقیت مهم را باور ندارند .

وی افزود : به زودی محموله های ریل با حضور مسئولین وزارت راه و شهرسازی ، بارگیری و تحویل می شود و این امر نشانگر بی نیازی کشور از واردات ریل است  .

مدیرعامل صدر تأمین ، ذوب آهن اصفهان را در صف اول مبارزه با تحریم و کاهش فشارهای اقتصادی توصیف نمود و گفت : قطعاً کشور ما با همت پولادمردان عرصه صنعت از این شرایط سخت عبور خواهد کرد .

دکتر سلیمانی اظهار داشت : حداقل انتظار سازمان تأمین اجتماعی ، اجرای برنامه است و امیدوارم در ذوب آهن اصفهان فراتر از آن عمل شود و رکوردهای جدیدی در عرصه تولید ثبت گردد .

وی بر اتمام پروژه های ناتمام ، کاهش هزینه ها و استفاده از تمام ظرفیت های ذوب آهن اصفهان تأکید نمود و گفت : منابع انسانی سرمایه اصلی یک شرکت هستند و این شرکت با ۱۴ هزار نیروی شاغل و نزدیک به ۴۰ هزار بازنشسته که در صنعت فولاد دارای دانش و تجربه ای گرانبها هستند ، می تواند مدیریت دانش بسیار خوبی اعمال نماید. 

مهندس یزدی زاده در این دیدار گزارشی مختصر از شرایط کنونی ذوب آهن اصفهان ارائه داد و گفت : در سه ماهه اول سال جاری ، شرایط تولید در ذوب آهن بسیار خوب بود و رکوردهای جدید روزانه و ماهانه در تولید به ثبت رسید که تداوم آن مستلزم تأمین مواد اولیه است .

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.