تاریخ انتشار : شنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۵
کد خبر : 26103

همراهی سردار”میرحیدری” با خانواده های شهدا برای حضور در شبعه اخذ رای

همراهی سردار”میرحیدری” با خانواده های شهدا برای حضور در شبعه اخذ رای

به گزارش دنیای اسرار: فرماندهانتظامی استان به همراه رئیس عقیدتی سیاسی و معاونان این فرماندهی در طرحی باعنوان ” صبح صادق” شرکت کرده و با خانواده های شهدای دفاع مقدس، مدافعانحرم و مدافعان امنیت که تصاویر شهدای خود را بر دست داشتند به سمت شعبه اخذ رای درمسجد تاریخی حضرت امام (ره) حرکت کرد که این

Print Friendly, PDF & Email


به گزارش دنیای اسرار: فرماندهانتظامی استان به همراه رئیس عقیدتی سیاسی و معاونان این فرماندهی در طرحی باعنوان ” صبح صادق” شرکت کرده و با خانواده های شهدای دفاع مقدس، مدافعانحرم و مدافعان امنیت که تصاویر شهدای خود را بر دست داشتند به سمت شعبه اخذ رای درمسجد تاریخی حضرت امام (ره) حرکت کرد که این اقدام با استقبال مردم حاضر مواجه شد.

حضور پررنگ در انتخابات ادای دین به خون شهدا است/ امنیت شعبه های اخذ رای زیر ذره بین نیروهای پلیس

فرمانده انتظامی استان، تثبیت راهی که شهدا پیش روی ما قرار دادند را نیازمند حضور مردم در تمامی صحنه های حساس و مهم دانست و حضور پررنگ مردم در انتخابات امروز را ادای دین آنان به خون شهداتوصیف کرد.

سردار” محمدرضا میرحیدری” درحاشیه حضور در شعبه اخذ رای واقع در میدان تاریخی حضرت امام (ره ) شهر اصفهان در جمع خبرنگاران با قدردانی از حضور پرشور مردم در انتخابات و همکاری آنان با نیروهای پلیس  بیان داشت: امروز مردم عزیز و بزرگوار ایران اسلامی و مردم شهید پرور اصفهان به میدان آمدند تا عزت و اقتداری که شهدا برای کشور ما به ارمغان آوردند را حفظ کنند.

وی حضور پررنگ مردم در انتخابات را ادای دین آنها به خون شهدا دانست و افزود: تثبیت راهی که شهدا پیش روی ما قرار دادند نیازمند حضور مردم در تمامی صحنه های حساس و مهم انقلاب است و بنابر این بایستی مردم به ندای شهدا لبیک گفته و با حضور پررنگ خود درپای صندوق های رای حماسه ای دوباره آفریده و چشم دشمنان انقلاب را کور کنند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان بیان داشت: قطعاً مشارکت بالای مردم در انتخابات پشتوانه محکمی برای نظام و انقلاب و تضمین کننده امنیت ملی کشور است ، امروز تک تک مردم ایران  وظیفه دارند که آینده نظام را با رای خود و با انتخاب افراد شایسته و صالحی که دنبال عزت ملت و حفظ ارزش های اسلامی هستند تثبیت کنند.

سردار میرحیدری در خصوص حجم سنگین تبلیغات دشمن برای عدم حضور مردم در انتخابات امروز گفت: بحمدالله حضور پرشور مردم در ساعات اولیه صبح امروز  نشان داد که مردم ایران افرادی هوشیار و دارای بصیرت هستند و هیچ زمانی تحت تاثیر القائات دشمن قرار نمی گیرند.

این مقام ارشد انتظامی استان با بیان اینکه دشمنان ملت از ماه ها قبل برای عدم حضور مردم در پای صندوق های رای فعالیت های شدید تبلیغاتی می کردند افزود: بحمد الله امروز مشاهده می کنیم که مردم از اولین ساعات قبل از شروع رای گیری در شعبه های اخذ رای حضور یافته و در صفوف گسترده شرکت کردند تا رای خود را در صندوق ها بیاندازند و دشمن را نا امید کنند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان در ادامه با بیان اینکه حفاظت از امنیت شعبه های اخذ رای با قوت توسط نیروهای انتظامی در حال انجام است گفت: نیروهای انتظامی از نخستین ساعات بامداد امروز در صحنه حضور داشتند و تا پایان زمان رای گیری و تا زمان تحویل صندوق های رای به فرمانداری ها و حتی بعد از اعلام شمارش آرا در صحنه حاضر بوده و با آمادگی کامل امنیت انتخابات را تامین می کنند.

وی امنیت شعب اخذ رای را زیر ذره بین نیروهای پلیس عنوان کرد و گفت: بحمد الله تا این لحظه در هیچ یک از شعبه های اخذ رای با مشکل خاص امنیتی مواجه نبودیم و مردم با آرامش در حال انجام رای گیری هستند و ماموران پلیس حاضر در شعبه های اخذ رای هم به دقت موارد امنیتی را رصد و هوشمندانه اوضاع را مدیریت می کنند.

سردار میرحیدری خاطر نشان کرد: ممکن است مردم با مشکلاتی در حوزه های رای گیری مواجه شوند که توصیه می کنم سعه صدربیشتری داشته و کمال همکاری را با ماموران نیروی انتظامی و دست اندرکاران حوزه ها داشته باشند و در صورت برخورد با هرگونه تخلف و یا موارد مشکوک موضوع را سریعاً به نیروهای پلیس حاضر در شعبه ها و یا از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ اطلاع دهند تا در اسرع وقت به موضوع رسیدگی شود.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.