تاریخ انتشار : یکشنبه ۳۰ تیر ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۵
کد خبر : 11949

صندوق‌های صدقه استان اصفهان ساماندهی می‌شوند

صندوق‌های صدقه استان اصفهان ساماندهی می‌شوند

صندوق‌های صدقه استان اصفهان ساماندهی می‌شوند کمیته امداد استان اصفهان از ابتدای سال جاری طرحی برای جمع‌آوری تعدادی از صندوق‌های صدقه معابر که در محل‌های کم تردد و همچنین در معرض خطر سرقت قرار دارند، در دست اجرا دارد. به گزارش دنیای اسرار، محمدرضا متین پور، مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان با اشاره به گسترش روزافزون

Print Friendly, PDF & Email

صندوق‌های صدقه استان اصفهان ساماندهی می‌شوند

کمیته امداد استان اصفهان از ابتدای سال جاری طرحی برای جمع‌آوری تعدادی از صندوق‌های صدقه معابر که در محل‌های کم تردد و همچنین در معرض خطر سرقت قرار دارند، در دست اجرا دارد.

به گزارش دنیای اسرار، محمدرضا متین پور، مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان با اشاره به گسترش روزافزون فناوری‌های ارتباطی و روش‌های الکترونیکی پرداخت در کشور، گفت: این نهاد نیز هم‌راستا با جدیدترین تحولات روز در این زمینه سامانه‌های گوناگونی برای تسهیل مشارکت مردم در امر خیر و احسان ایجاد کرده است و راهبرد کمیته امداد در همه زمینه‌ها و به‌ویژه جمع‌آوری کمک‌های مردمی حرکت به سمت گسترش روش‌های الکترونیکی و غیرحضوری است.

وی بابیان اینکه در حال حاضر نزدیک به ۴۵۸ هزار صندوق صدقه بزرگ، متوسط و کوچک در معابر، اماکن عمومی و منازل شهروندان اصفهانی توزیع‌شده است، گفت: از ابتدای سال جاری طرحی برای ساماندهی تعدادی از صندوق‌های معابر که در محل‌های کم تردد و همچنین در معرض خطر سرقت قرار دارند، آغازشده است.

متین پور افزود: به‌جای این صندوق‌ها یک تابلوی اطلاع‌رسانی در رابطه با روش‌های الکترونیکی و غیرحضوری پرداخت صدقه و سایر کمک‌ها نصب می‌شود.

وی با اشاره به مهم‌ترین روش‌های الکترونیکی در دسترس عموم برای پرداخت صدقه، گفت: کد پرداخت #۰۳۱*۸۸۷۷*، سامانه پیامکی ۸۸۷۷، نرم‌افزارهای سنا و سکه، سامانه پرداخت ۰۹۶۸۸۷ در بستر تلفن همراه و ثابت و همچنین پایگاه اینترنتی emdad.ir در بستر اینترنت در اختیار مردم نیکوکار استان اصفهان قرار دارد.

متین پور با تأکید بر اینکه کلیه هزینه‌های مربوط به تخلیه، گسترش و تعمیر و نگهداری صندوق‌های صدقه از محل بودجه دولتی کمیته امداد اصفهان تأمین می‌شود و ریالی از صدقه پرداختی توسط مردم در این زمینه هزینه نمی‌شود، گفت: الکترونیکی شدن پرداخت صدقه به صرفه‌جویی در هزینه‌های عملیاتی و همچنین افزایش سرعت انتقال کمک‌های مردمی به نیازمندان کمک می‌کند.

مدیرکل کمیته امداد اصفهان در انتها تأکید کرد: جمع‌آوری صدقه به روش سنتی و بر مبنای صندوق‌های فیزیکی به قوت خود باقی است و جایگزینی این صندوق‌ها با روش‌های الکترونیکی در یک روند بلندمدت دنبال می‌شود.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.