تاریخ انتشار : دوشنبه ۳۱ تیر ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۷
کد خبر : 11994

تقاطع غیرهمسطح در بزرگراه شهید اردستانی آبان ماه امسال آماده بهره برداری است/ سالن های ورزشی رستم و سهراب منطقه ۱۴ تا اواخر سال ۹۸ به بهره برداری می رسد

تقاطع غیرهمسطح در بزرگراه شهید اردستانی آبان ماه امسال آماده بهره برداری است/ سالن های ورزشی رستم و سهراب منطقه ۱۴ تا اواخر سال ۹۸ به بهره برداری می رسد

تقاطعغیرهمسطح در بزرگراه شهید اردستانی آبان ماه امسال آماده بهره برداری است/ سالنهای ورزشی رستم و سهراب منطقه ۱۴ تا اواخر سال ۹۸ به بهره برداری می رسد مدیر منطقه ۱۴ شهرداری اصفهان با اشاره به پیشرفت ۳۵ درصدی پروژه تقاطع غیرهمسطح در بزرگراه شهید اردستانی گفت: این تقاطع آبان ماه امسال آماده بهره برداری

Print Friendly, PDF & Email

تقاطعغیرهمسطح در بزرگراه شهید اردستانی آبان ماه امسال آماده بهره برداری است/ سالنهای ورزشی رستم و سهراب منطقه ۱۴ تا اواخر سال ۹۸ به بهره برداری می رسد

مدیر منطقه ۱۴ شهرداری اصفهان با اشاره به پیشرفت ۳۵ درصدی پروژه تقاطع غیرهمسطح در بزرگراه شهید اردستانی گفت: این تقاطع آبان ماه امسال آماده بهره برداری است.  

به گزارش  دنیای اسرار، علی شمسی با اشاره به اینکه ۳۵ درصد از اجرای تقاطع غیرهمسطح در بزرگراه شهید اردستانی تکمیل شده و دیواره ها و قسمت اصلی روی اتوبان ساخته شده است، اظهار کرد: کل هزینه این تقاطع شامل اجرا و آزادسازی ۱۰۵ میلیارد تومان برآورد شده است که نهایتا تا آبان ماه امسال آماده بهره برداری خواهد بود.

وی ادامه داد: تاکنون برای آزادسازی تقاطع غیرهمسطح و ۶ کیلومتر ادامه خیابان فرزانگان و خیابان ۹۰۰ متری حدود ۶۰ میلیارد تومان هزینه شده است.

مدیر منطقه ۱۴شهرداری اصفهان افزود: با توجه به اینکه تقاطع غیرهمسطح در بزرگراه شهید اردستانی بخشی از حلقه چهارم حفاظتی شهر اصفهان است و ادامه این حلقه در این قسمت به شهرستان برخوار منتهی می شود، خیابانی به نام ادامه فرزانگان به این بخش متصل کردیم که طول این خیابان ۵ کیلومتر و عرض آن ۳۶ متر است.

شمسی اظهارکرد: تاکنون جمعا ۳۰۰ هزار مترمربع آزادسازی به منظور ساخت تقاطع غیرهمسطح دربزرگراه شهید اردستانی در منطقه ۱۴ صورت گرفته است. 

وی با اشاره به اینکه ورزشگاه رستم در محله ارزنان به وسعت یک هزار و ۷۵۰ متر شامل سالن توپ و تور است، گفت: هزینه اجرایی این طرح نیز ۷ میلیارد تومان و هزینه آزادسازی ۳ میلیارد تومان است. 

مدیر منطقه ۱۴ اصفهان در خصوص دیگر طرح ورزشی منطقه ۱۴ شامل سالن سهراب نیز افزود: این طرح یک سالن وزنی به مساحت یک هزار و ۴۰۰ مترمربع است که هزینه اجرایی آن پنج میلیارد تومان و هزینه آزادسازی هم دو میلیارد تومان است.

وی ادامه داد: سالن های رستم و سهراب تا اواخر سال ۹۸ به بهره برداری می رسد.

شمسی در مورد پیشرفت پروژه ساخت خیابان منتظر المهدی نیز گفت: طول خیابان منتظر المهدی حدود ۳۵۰ متر و عرض آن ۲۴ متر است که بازگشایی گره ترافیکی محله امام خمینی (ره) منطقه ۱۴ را به دنبال دارد.

وی افزود: هزینه اجرایی خیابان منتظر المهدی حدود ۸۰۰ میلیون تومان بوده و ۱۰ میلیارد تومان هم صرف آزادسازی شده است.

مدیر منطقه ۱۴شهرداری اصفهان با بیان اینکه منطقه ۱۴ به یک منطقه کارگاهی و عمرانی تبدیل شده که تاثیر زیادی در توسعه این منطقه دارد، اضافه کرد: چهار ایستگاه خط دوم قطار شهری اصفهان در منطقه ۱۴ اجرایی می شود، این چهار ایستگاه پیشرفت فیزیکی خوبی داشته است،در اولین ایستگاه که ایستگاه دارک است ۳۰۰ مترحفاری تونل با دستگاه «تی بی ام» صورت گرفته است.   

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.