تاریخ انتشار : شنبه ۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۸
کد خبر : 12142

فرماندار اصفهان ازاختصاص ۷۶۵ میلیارد ریال از محل اعتبارات تملک دارائی ها به شهرستان خبر داد

فرماندار اصفهان ازاختصاص ۷۶۵ میلیارد ریال از محل اعتبارات تملک دارائی ها به شهرستان خبر داد

فرماندار اصفهان ازاختصاص ۷۶۵ میلیارد ریال از محل اعتبارات تملک دارائی ها به شهرستان خبر داد به گزارش  دنیای اسرار، صبح امروز (شنبه)، کمیته برنامه ریزی شهرستان به منظور بررسی و تصویب پروژه های پیشنهادی و تعیین اعتبارات مورد نیاز دستگاه های اجرایی از محل اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای سال ۹۸ برگزار شد.

Print Friendly, PDF & Email

فرماندار اصفهان ازاختصاص ۷۶۵ میلیارد ریال از محل اعتبارات تملک دارائی ها به شهرستان خبر داد

به گزارش  دنیای اسرار، صبح امروز (شنبه)، کمیته برنامه ریزی شهرستان به منظور بررسی و تصویب پروژه های پیشنهادی و تعیین اعتبارات مورد نیاز دستگاه های اجرایی از محل اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای سال ۹۸ برگزار شد.

حسین سیستانی معاون استاندار وفرماندار اصفهان در این جلسه، با بیان اینکه قانون بودجه امسال متناسب با شرایط سیاسی و اقتصادی کشور دستخوش تغییراتی شده است، اظهار داشت: بودجه مصوب مجلس شورایاسلامی باتوجه به تحریم های ظالمانه موجود و محدودیت های درآمدی ناشی از کاهش فروشنفت، به گونه ای باید توزیع و مدیریت گردد که در پایان سال با کسری بودجه مواجهنشویم.

فرماندار اصفهان از افزایش ۴۰ درصدی اعتبارات شهرستان نسبت به سال گذشته، خبر داد و گفت: امسال، مجموعا ۷۶۵ میلیارد ریال به شهرستان اصفهان تخصیص یافته که این بیانگر رشد ۴۰ درصدی اعتبارات شهرستان در سال جاری است.

وی افزود: امسال، این میزان اعتبار (۷۶۵ میلیارد ریال) در قالب ۳۸۳ پروژه تعریف شده است که بیشترین میزان اعتبار به اداره نوسازی مدارس به دلیل نیاز ضروری واحدهای آموزشی، تخصیص یافته است.

سیستانی با بیان اینکه همه ساله درقانون بودجه، الزاماتی نیز لحاظ می گردد، افزود: براساس این الزامات، محدودیت هایی جهت تقسیم و توزیع بودجه وجود دارد که این فرآیند با مشارکت سازمان برنامه وبودجه، ، استانداری، فرمانداری و مدیران و کارشناسان دستگاه های اجرایی و باتوجه به محدودیت های مختلف، منابع موجود و انتظارات و تقاضاهای متعدد، محقق شده است.

وی به حجم بالای تقاضا و درخواست دستگاه ها و منابع مالی محدود، اشاره و خاطرنشان کرد: حجم تقاضاها و درخواست دستگاه های اجرایی شهرستان برای پیش بینی اعتبارات در مواردی ۵ تا ۱۰ برابر بود که امری کاملا منطقی است، اما متأسفانه تخصیص اعتبارات باتوجه به منابع موجود و شرایط حاکم بر کشور بوده است.

فرماندار اصفهان با بیان اینکه اولویت اصلی ما در تقسیم و توزیع اعتبارات، تکمیل و اتمام پروژه هایی است که بااین میزان اعتبار تکمیل می شوند، تصریح کرد: ما در سال جاری پروژه جدیدی درشهرستان نخواهیم داشت و عمدتا پروژه های ناتمام گذشته تکمیل می شوند که باید همکاری لازم در این راستا صورت پذیرد.

سیستانی با اشاره به رشد ۲۸ درصدی بودجه جاری اصفهان نسبت به سال گذشته، عنوان کرد: امیدواریم علیرغم محدودیت های موجود، امسال در حوزه بودجه جاری با مشکلات کمتری مواجه شویم که انشاء ا… با اتخاذ تدابیر لازم و مدیریت صحیح، با مشکلات جدی مواجه نشویم.

وی با اشاره به برگزاری دو انتخابات مهم در سال جاری، خاطرنشان کرد: در سال جاری، رویکرد دستگاه های اجرایی و مدیران باید به گونه ای باشد که علاوه بر جلب اعتماد مردم، امیدآفرینی و نشاط در جامعه افزایش یابد و زمینه برای حضور حداکثری مردم پای صندوق های رأی فراهم گردد.

فرماندار اصفهان تأکید کرد: مدیران باتوجه به قانون بودجه و الحاقات آن، در پیشبرد پروژه ها باید از منابع ملی، ملی-استانی، منابع محلی و مشارکت مردم، جلب و جذب سرمایه گذاران و توانمندی های بخش خصوصی، استفاده کنند.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.