تاریخ انتشار : چهارشنبه ۶ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۷
کد خبر : 12918

تابستان ۹۸ را بدون خاموشی سپری کردیم/حذف کامل قبوض ازابتدای هفته دولت

تابستان ۹۸ را بدون خاموشی سپری کردیم/حذف کامل قبوض ازابتدای هفته دولت

تابستان ۹۸ را بدون خاموشی سپری کردیم/حذف کامل قبوض ازابتدای هفته دولت مدیرعامل شرکت توزیع برق اصفهان گفت: با اقداماتی که انجام دادیم و همراهی مردم در تابستان امسال قطعی برق نداشتیم. به گزارش دنیای اسرار:حمیدرضا پیرپیران عصر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: در ابتدای سال برنامه داشتیم که تابستان امسال

Print Friendly, PDF & Email

تابستان ۹۸ را بدون خاموشی سپری کردیم/حذف کامل قبوض ازابتدای هفته دولت

مدیرعامل شرکت توزیع برق اصفهان گفت: با اقداماتی که انجام دادیم و همراهی مردم در تابستان امسال قطعی برق نداشتیم.

به گزارش دنیای اسرار:حمیدرضا پیرپیران عصر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: در ابتدای سال برنامه داشتیم که تابستان امسال را بدون خاموشی سپری کنیم که این اتفاق تاکنون رقم خورده است

مدیرعامل شرکت توزیع برق اصفهان عنوان کرد: چشم‌انداز شرکت در ۷ محور برنامه ریزی شده تا در سال ۱۴۰۵ به این محورها به صورت کامل دست پیدا کند؛ نخستین محور کاهش خاموشی‌ها در شبکه توزیع بوده که در دو حوزه خاموشی یا قطع برق داریم که یکی خاموشی‌های خواسته برای تعمیرات و بهینه‌سازی است و یکی هم خاموشی‌های ناخواسته‌ است که ناشی از حوادث غیرمترقبه و … است.

پیرپیران ادامه داد: در دنیا برای سنجش شرکت‌های توزیع میزان خاموشی را به ازای هر مشترک در سال اندازه‌گیری می‌شود که جمع این پارامتر در سال ۹۳ بالای ۸۵۰ دقیقه به ازای هر مشترک  در سطح استان اصفهان بوده است

وی گفت:هرسال برای رسیدن به این چشم‌انداز هدفی را تبیین می‌کنیم که این عدد در سال ۹۷ باید به ۲۲۰ دقیقه به ازای هر مشترک می‌رسید که که خوشبختانه به ۲۱۰دقیقه رسید وبه این هدف رسیدیم و در چشم‌انداز۱۴۰۵باید به زیر ۳۰ دقیقه برسانیم.


پیرپیران اظهارکرد: هدف دیگر ما برای امسال این است که خاموشی‌های خواسته را به صفر برسانیم که در این راستا از تجهیزات خط گرم استفاده خواهیم کرد.

پیرپیران بیان داشت: موضوع خدمات غیرحضوری محور دیگری است که نباید در سال ۱۴۰۵ هیج کسی حضوری به سازمان برای دریافت خدمات حضور پیدا کند که درحال حاضر نیز بیش از ۹۴ درصد از خدمات به صورت غیرحضوری خدمت را ارائه می‌دهیم.

وی ادامه داد: یکی از بخش‌های این محور حذف قبوض کاغذی است که از ۱ میلیون ۱۸۰ هزارمشترک بیش از ۱ میلیون و ۴۰ هزار مشترک  شماره تلفن دریافت شده و از ابتدای هفته دولت هم صدور قبض کاغذی کلا حذف شد و افرادی که شماره تلفن همراه‌شان را اعلام نکرده‌اند، به یکی از روش‌های موجود می‌توانند اعلام کنند.

مدیرعامل شرکت توزیع برق اصفهان محور بعدی را مدیریت بار شبکه اعلام کرد و مطرح کرد: مدیریت مصرف برق یا بهینه مصرف موضوعی است که همیشه مورد نظر است که در ایام پیک باید فشار بار شبکه را مرتبا کنترل کنیم تا میزان بار شبکه از حد استاندارد خارج نشود وگرنه کل سیستم شبکه از مدار خارج می‌شود و کل کشور حداقل یک روز برق نخواهد داشت از همین رو این موضوع اهمیت بسیار بالایی دارد.

پیرپیران ادامه داد: پیک بار در کشور ۳۱ تیرماه در ساعت ۱۶:۲۳ رخ داد که بیش از ۵۷ هزار مگاوات برق مصرف شد و در اصفهان نیز پیک مصرف در تاریخ ۲۵ تیرماه ساعت ۱۳ بود که ۱۲۰۶ مگاوات مصرف شد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق اصفهان تاکید کرد: بیشترین همکاری در تاریخ ۲۲ تیرماه با مدیریت بار به میزان ۱۴۰ مگاوات داشتیم که از این طریق محور سوم هم درحال پیگیری است.

وی اضافه کرد: محور چهارم ما تلفات است که در این حوزه هرسال شاهد کاهش بودیم که این آمار در سال ۹۶ به ۶٫۷ درصد رسید و در پایان سال ۹۷ به ۶٫۴ کاهش یافت که این آمار  درچشم انداردیده شده   توزیع برق اصفهان  به زیر ۵ درصد برسیم.

پیرپیران بیان کرد: محور پنجم رسیدگی به حوادث و تاسیسات است که در افق باید حوادث منجر به آسیب زدن نیروهای انسانی و وسایل به صفر برسد؛ محور ششم اجرای پروژه‌های تعریف شده و محور هفتم وصول کامل مطالبات برای ارائه کامل خدمات است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق اصفهان تصریح کرد: از طریق پیامکی که قبض اعلام می‌شود، لینک تصویر قبض هم ارسال می‌شود که از طریق اینترنت می‌توانند دقیقا با همان مشخصات قبلی مشاهده کنند.

مهرداد جنتیان دراین نشست  اظهار کرد:  سامانه ۳۸۱۲۱ در خدمت مردم است که در امسال ۹۰ درصد از ارائه خدمت به صورت غیرحضوری انجام می‌شود؛ همچنین سامانه بصیر را راه‌اندازی کردیم که به صورت سیستمی فرآیندها را رهگیری می‌کند و شعارمان این است پیش از شکایت مردم این سامانه باید مشکل را احصا کند

معاون خدمات فروش و پس از فروش شرکت توزیع برق اصفهان تاکید کرد: طرح ملی قبض سبز روش‌های مختلفی را برای جمع‌آوری تلفن مردم اقدام کردیم؛ ارسال برشور به پیوست قبض، سامانه پیامکی، سایت شرکت و به صورت حضوری روشی است که شماره تلفن همراه‌ها را جمع‌آوری کردیم.

جنتیان  با بیان اینکه مالکان و مستاجران امکان اصلاح شماره تلفن همراه را از طریق روش‌های بالا امکان‌پذیر دارند، گفت: با شرکت‌های PSP تفاهم نامه امضا کردیم که از طریق این برنامه ها با یک بار پرداخت قض می‌توانند جزئیات قبض های جدید را مشاهده کنند و همچنین برنامه ملی در سطح کشور وجود دارد که از طریق آن امکان مشاهده و پرداخت قبض کنند.

خبرنگار:محبوبه عزیز

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.